ManiaCoupe Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ligger også noen bilder her Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 det samme sier jeg, som har de samme kromdelene, men denne er bare helt perfekt, denne har gitt meg mye inspirasjon ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 ok..er ikke den største tilhengeren av old school men den svarte var rå happyhappy Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 grattis med bil. har kjørt denne et par timer selv. god kamerat av meg du kjøpte den av. hadde lyst på den selv men ikke plass til flere prosjekter nå. gir en stemme for chrom fangere som den ManiaCoupe ga deg bilde av. trenger ikke få samme strøkne standard. men såvidt jeg husker så var interiøret som satt i denna bilen ganske slitent. mye kan gjøres her og. nakkestøtter er UT på oldschool. kjør på :D blir nok bra uansett. bare ikke bland stiler. mange som gjør det desverre :( Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 På vårparten fikk jeg tak i et par ikke-fullt-så-slitne-som-de-som-stod-der-fra-før GTI stoler som jeg har satt inn. Baksetet er jo selvfølgelig fortsatt i ganske sørgelig standard. Lurer på om jeg skal gå trekt om de GTI stolene. Okay, de har nakkestøtter... Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 skaff de gamle rundere nakkestøttene, da snakker man old-school ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Her kommer et lite stemingsbilde som jeg tok i garasjen her om dagen. Vanlige 500w arbeidslamper gir ganske varmt lys, men hvis vi ser på bilen så ser vi at garasjen hverken er tett eller varm... Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg