Gå til innhold

Vifta går lenge etter motoren er av, selv om den er kald!

Ranger emnet

Thomasez

Anbefalte innlegg

Vifta på golfen min går lenge etter at motoren er av. Dette finner den på å gjøre selv om jeg har kun kjørt et par minutter og det er midt på vinteren. Har skiftet termostat switch. Men det funka ikke. Røsket ut denne kontakten mens vifta gikk og motoren var av. Vifta fortsatte bare. Hva annet er det som styrer den? Har funnet ut at visst jeg rugger på bila så hører jeg en klikkelyd der hvor sikringene er og det virker som om det er denne som styrer vifta. Er det ennå et relee som styrer vifta? Hva går den etter, og hvor er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår