Øyvind Ryeng Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg stemmer i for korreksjon av klokkeslettet, hvis dette skulle la seg fikse på en enkel og rask måte. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Var slik at det var 1 eller 2 personer som kunne gjøre slikt i settingen. Ikke alle moderatorene mao. Men ja, jeg stemmer også for å få stilt klokken riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg syns noen bør fikse dette snarest! Hva er så forbanna vanskelig med å stille klokka..? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 11:34. Stadig raskere den klokka deres ;) snart 30 min foran Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Å fått stilt klokka hadde vært kjekt. :) ntpdate ntp.uio.no, hihi Edit: For de som ikke visste dette, så er bf.net hosta på norske linjer. ergo, "norsk" tidssone. Hadde vel vært bedre om klokka hadde vært rett. :D Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hei Bilforumet Jeg syns dere skal stille klokka da den går litt feil Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Er det virkelig så viktig at den klokken går riktig? Jeg skjønner at det kan være greit å se når ting ble postet, men akkurat på minuttet er vel neppe så veldig viktig. Når det gjelder å faktisk stille klokken så må dette gjøres av de som drifter serveren, noe bf-crewet ikke gjør sjøl. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Er det virkelig så viktig at den klokken går riktig? Jeg skjønner at det kan være greit å se når ting ble postet, men akkurat på minuttet er vel neppe så veldig viktig. Når det gjelder å faktisk stille klokken så må dette gjøres av de som drifter serveren, noe bf-crewet ikke gjør sjøl. jeg mener det har vert mye greier rundt denne klokken og ønsker selv at den gjerne skal stilles tipper servern er housa hos noen som bruker ca 1 min på og få logga seg inn og 15 sek på og update klokka. og wips så er den i orden. meeen TTT.. det skjønner jo alle. Time 10:52 ntpdate ntp.uio.no, hihi. Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 jeg mener det har vert mye greier rundt denne klokken og ønsker selv at den gjerne skal stillestipper servern er housa hos noen som bruker ca 1 min på og få logga seg inn og 15 sek på og update klokka. og wips så er den i orden. meeen TTT.. det skjønner jo alle. Jau, det krever faktisk at den personen som har noe med hostingfirmaet tar kontakt og klager. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Kan ikke den personen få finger'n ut og få gjort dette da?! Er det så forbannet vanskelig...? angry Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Er vel bare en mail som skal til :eek: men er vel enkelere og lage en stor tråd om det, og svare på den ørten ganger... way to go... og få fiksa manuell bildestørrelse er allerede en tråd om det. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Er vel bare en mail som skal til setter en knapp på den jeg også :D Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 det nytter ikke.. ingen som gidder å gjøre noe med det uansett virker det som om!... litt tåpelig egentlig.. ettersom dette er et stort forum.. burde iallefall klare og holde seg oppdattert på klokka... og hva med noen nye themes? begynner og bli litt lei av detta "original" greia her nå! hva med noe mer stylish? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 for å demonstrere... klokka på pc'n her nå. og mobilen og alle andre klokker i den umiddelbare nærhet er 18:49 ... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hmm... hvem admin har noe kontakt med server housing firmaet da? kan godt ringe dem jeg vis jeg får greie på hvem som hoster. Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg