Gå til innhold

se å få stilt klokka

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det virkelig så viktig at den klokken går riktig? Jeg skjønner at det kan være greit å se når ting ble postet, men akkurat på minuttet er vel neppe så veldig viktig.

Når det gjelder å faktisk stille klokken så må dette gjøres av de som drifter serveren, noe bf-crewet ikke gjør sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så viktig at den klokken går riktig? Jeg skjønner at det kan være greit å se når ting ble postet, men akkurat på minuttet er vel neppe så veldig viktig.

Når det gjelder å faktisk stille klokken så må dette gjøres av de som drifter serveren, noe bf-crewet ikke gjør sjøl.

jeg mener det har vert mye greier rundt denne klokken og ønsker selv at den gjerne skal stilles

tipper servern er housa hos noen som bruker ca 1 min på og få logga seg inn og 15 sek på og update klokka.

og wips så er den i orden.

meeen TTT.. det skjønner jo alle.

Time 10:52

ntpdate ntp.uio.no, hihi.

- 94 Honda Civic Coupe

X 85 Toyota Carina 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener det har vert mye greier rundt denne klokken og ønsker selv at den gjerne skal stilles

tipper servern er housa hos noen som bruker ca 1 min på og få logga seg inn og 15 sek på og update klokka.

og wips så er den i orden.

meeen TTT.. det skjønner jo alle.

Jau, det krever faktisk at den personen som har noe med hostingfirmaet tar kontakt og klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det nytter ikke.. ingen som gidder å gjøre noe med det uansett virker det som om!...

litt tåpelig egentlig.. ettersom dette er et stort forum.. burde iallefall klare og holde seg oppdattert på klokka...

og hva med noen nye themes? begynner og bli litt lei av detta "original" greia her nå!

hva med noe mer stylish?

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider