Gå til innhold

Hvem eier bilene sine selv?

Ranger emnet

Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

Hvor mange her inne eier bilene sine selv? Står i sitt eget navn med sin egen forsikring og 0 lån til div banker?

Vespaen min: Er min

Hondaen min: Er min

Tahoen min: Er banken sin

Sierraen min: Er min

Audien min: Er banken sin

Båten min: Er min

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrytetråden 2005 ? :)

Nå som hytta er solgt, og båten blir kanskje solgt så er det igjen... det var ikke mitt, men kun brukt av meg.

Mustangen: Min

Volvo 240: Min

Litt lån igjen pga host kark, motorhavari tidligere i år... :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'79 Mustang: Min, forsikret på meg siden '99 (da jeg var 18) men for tiden uten skilt.

'69 Lincoln Continental MKIII Eksosrør og en tennplugg tilhører banken, resten er mitt.

'74 Datsun Cherry Sameie med pappa.. Uten skilt.

'79 Opel Commodore + delebil. Mitt, alt sammen. Uten skilt..

2x Corolla AE86. Begge er mine. Den ene er bare rust. Ikke skilt.

'85 Toyota Corolla 1,3. Dagligbilen! Er min, men står på mor, fordi jeg hadde så mange med skilt da jeg kjøpte den, og hun hadde ledig bonus til nr2-bil..

Ellers har alt annet jeg har hatt opp igjennom årene vært mitt, og stått på meg.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MB W126 - min

Mazda 929 - min

Toyota Chaser - min

Jeg har iallefall lært en ting at vist en skal eie biler helt selv uten lån så koster det litt blod, svette og tårer ... Men gud det er artig å se resultatet i biler som du veit er din og KUN dine :D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider