Gå til innhold

Noen som kjører Mini-Z her?

Ranger emnet

awt

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i høst, og kjører på Karmøy Mini-Z-klubb.

Begynte med en MR02 RM med Ferrari 575-karosseri, som jeg nå har bygget om til MM med BMW M3 GTR-karosseri (med lys :D).

Idag kjøpte jeg den nye 4wd-bilen, og gleder meg til å teste den i morgen. :)

Bilene mine:

bil1.jpg

bil2.jpg

bil3.jpg

bil4.jpg

bil5.jpg

Banene:

bane1.jpg

bane2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tre selv, en f1 ferrari, en monster truck, en ac cobra og med clk karoserri til!!! fet bane, størrelse? vi hadde en liten bane før ,men ikke nå.. gøy å prøvd den der.. du som har laget??:) konge

Den største banen (den med mest svinger) mener jeg er omlag 30 meter lang, den andre er jeg ikke helt sikker på. Har ikke vært med å lage banene nei, folk hadde holdt på noen år før jeg kom.

Nettbutikk der man får kjøpt sånne? Så stilig ut!:)

Her er noen linker, men finnes mange flere.

http://www.miniracing.no/shop/ - biler og deler.

http://www.mr02.com - deler. (meget god erfaring herfra, billig og rask levering.)

http://home.no.net/rcutstyr/nt.html - biler og deler. (Har hørt folk klage på denne, men har ingen erfaring selv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i høst, og kjører på Karmøy Mini-Z-klubb.

Begynte med en MR02 RM med Ferrari 575-karosseri, som jeg nå har bygget om til MM med BMW M3 GTR-karosseri (med lys :D).

Idag kjøpte jeg den nye 4wd-bilen, og gleder meg til å teste den i morgen. :)

mini-z med 4wd? fra kyosho? url? :)

edit: jeg fant på rcmart.com. Dette høres ikke mindre enn fantastisk ut! jeg har alltid syns at mini-z har vært noe kjedelig fordi det bare spinner på gulvet hjemme, men med 4wd har man jo store muligheter! Venter på bilder og en liten testrapport nå:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini-z med 4wd? fra kyosho? url? :)

edit: jeg fant på rcmart.com. Dette høres ikke mindre enn fantastisk ut! jeg har alltid syns at mini-z har vært noe kjedelig fordi det bare spinner på gulvet hjemme, men med 4wd har man jo store muligheter! Venter på bilder og en liten testrapport nå:)

mvh oddi

Testet den på bane idag, og må si meg meget fornøyd. Kjørte et halvt sekund senere med den enn med MR-02en min med større motor, nye dekk og andre småting. AWDen var helt original. Den er ganske lett å drifte med også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider