sierra2,0i Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 lurer på hva jeg skal kjøpe av rockford fosgate og audibahn. hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hva du skal ha da? sub? forsterker? trenger jo mer info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hva du skal ha da? sub? forsterker? trenger jo mer info skal ha: SUB, FORSTERKER, FRONTSETT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Sånn generelt mellom de 2 merkene, vil jeg påstå ut ifra mine erfaringer at Rockford Fosgate har betydelig høyrere kvalitet enn Audibahn. Kommer selvfølgelig på hva du skal ha, men sånn generelt tror jeg RF er vinneren her... RF har iallfall ikke skuffa meg enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Sånn generelt mellom de 2 merkene, vil jeg påstå ut ifra mine erfaringer at Rockford Fosgate har betydelig høyrere kvalitet enn Audibahn. Kommer selvfølgelig på hva du skal ha, men sånn generelt tror jeg RF er vinneren her... RF har iallfall ikke skuffa meg enda.. ok takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Bare hyggelig.. Mvh D@ni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Står valget kun mellom de to? personlig ville jeg ikke valgt noen av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Står valget kun mellom de to? personlig ville jeg ikke valgt noen av de. hvilket merke ville du ha valgt da..det er de merkene jeg har blitt anbefalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Av de merkene jeg har prøvd selv ville jeg sett på focal og cadence. Rockford syns jeg skriker aaaalt for mye. audiobling er som sagt mest bling minst alt annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Av de merkene jeg har prøvd selv ville jeg sett på focal og cadence.Rockford syns jeg skriker aaaalt for mye. audiobling er som sagt mest bling minst alt annet ok takk for tipset hvor får jeg kjøpt det.har du noen linker til nettsteder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det finnes veldig mye bra der ute! Selv om det er noe begrenset utvalg her i landet... Men jeg ville heller ikke kjøpt noen av de to merkene. Kommer litt an på hva du er ute etter selv, av lyd, utseende o.l. Prisklasse er vel også viktig...? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det finnes veldig mye bra der ute!Selv om det er noe begrenset utvalg her i landet... Men jeg ville heller ikke kjøpt noen av de to merkene. Kommer litt an på hva du er ute etter selv, av lyd, utseende o.l. Prisklasse er vel også viktig...? Mvh Stian ja bare kom med tips. det er jo seff lyden som er det viktigste. tenkte meg en pris klasse rundt 10000-12000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ta en titt på Alpine sine produkter :) Jeg er _veldig_ fornøyd! Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ta en titt på Alpine sine produkter :) Jeg er _veldig_ fornøyd! skal gjøre det tar imot alle tips jeg kan få.har du noen nettsider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Se under "products" : http://www.alpine-europe.com/ Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg