X-It Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hey.. Helt siden det er blitt kaldere og kommet snø har bilen min begynt og båke veldig mye mer. Høres nesten ut som diselmotor til tider :S Kan dette ha noe med temperaturen og gjøre eller er det antagelig noe annet som er feil? Er helt annen lyd både når jeg gir på og på tomgang? noen som har vært borti noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikps Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Min bora med symaskinmotor (1.6) bråker merkbart mer når det er kaldt ute.. gir seg med en gang olja blir varm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-It Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 gir seg ikke når motoren blir varm heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-It Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Må ha ny downpipe :( ingen som har en brukt og selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg