Gå til innhold

hvor mange R finns det i norge

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

Hadde jo vært morro å vite hvor mange R som tusler rundt som bakhjulstrekkere også, med motoren snudd "rett" vei i 2/7/9 - serie :thumb

Dette er jo like mye R som original R

Volvo har sikkert et ca tall på spørsmålet ditt Poffs....med du må vel beregne 12-15 telefoner evt 14 dagers venting på mail med svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du sier noe,jeg vet om en sleeper 744 som får langsmontert 5er turbo til våren.motorn hans er snart ferdig.blir gromt

men jeg tror ikke det finnes mange R 95 modeller utpå norske veier!

jeg vet om en 855R her på grålum.thats it...

Da er vi to med langsmontert femmer turbo...960 her på forumet har vel også en...EK-racing jobber vel med saken..da er vi oppe i fire wannabee R...flere som melder seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ganske mange T-5R i Norge egentlig. Ikke mange ble solgt nye riktignok, men de har kommet som importbiler. Har selv hatt 2 stykker, en gul sedan og en svart varebil. Vet om 5 andre gule sedan og 3 gule stasjonsvogner. Her i bergen går det i alle fall 2 eller 3 grønne og svarte varebiler, som ble tatt inn rett før det ikke lenger gikk an å importere dem som varebiler. Ganske håpløst å ha en 1995 modell det ikke går an å sette seter i før i 2010 uten å betale seg ihjel. Det var grunnen til at jeg solgte min varebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en svart V70R AWD oppi trøndelag der jeg kommer fra.

Den lokale Volvoforhandleren har en S70T5 i ei tilsalgs, dem er også ekstremt skjeldne, farga på den er vell også skjelden. Jeg har vært å prøvd den å det gikk da brukbart, men jeg er ikke noe stor fan av framhjulstrekk.

http://www.bilnorge.no/ekst_bruktbil.php3?type=&bilid=369048&x_merke=5800

Lenke til kommentar
Del på andre sider