Gå til innhold

I.C.C Tuning

Ranger emnet

aka_stian

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti I.C.C. Tuning før? Ser ut til at de holder til i Spania

Her e historien: Kjøpte en hekkspoiler/takspoiler til Passat 3bg som jeg skulle bruke på min passat 35i. Regnet med at den ikke ville passe men det er alltid mulighet for modifikasjoner. Kjøpte den av en fyr på vw-audi forumet. Bærer ingen nag til han på noen måte. Har leitet en stund etter spoiler så jeg hev meg over denne uten å stille for mange spørsmål. Tok det for gitt at den var laget i plast eller glassfiber. Men når den nå kom i posten i dag så er den faktisk laget i tre! :confused:

Er litt skeptisk til å bruke den. Hele prinsippet med å bruke tre utenpå en bil blir litt feil hos meg. Så til mitt egentlige spørsmål. Har noen her bestilt "trevirke" fra I.C.C tuning før? Noen som har brukt spoilere i tre på sin bil før?

Som sagt. Er litt skeptisk til denne spoileren nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe bilde av denne saken?

Tja. Er ikke så mye å se bilde av. Er grunnet med et eller annet så den ser ikke ut som tre. Men lyd og vekt tilsier at den er laget av tre. Har ikke fått laget noen hakk i den for å se om det virkelig er tre.

Men kom over salgstråden til han jeg kjøpte spoileren av. Der skriver han at den skal være laget polyurethane. Hva er det for noe? Noe som kan ligne på tre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det allikevel ut til at ting er i orden. Den er visst støpt i polyurethane skum. Selv vet jeg ikke hva dette er, men for meg virker det akkurat som tre. Lyden og vekten er akkurat som om det skulle vært av tre.

Noen som kan forklare hva polyurethane er?

har vert borti noko lignande. kapp ein org. civic vinge i to og det stoffet den var laga av såg ut som tre eller veldig kompakt og fin sparkel. denna vingen og hørte ut som tre

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider