aka_stian Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Noen som har vært borti I.C.C. Tuning før? Ser ut til at de holder til i Spania Her e historien: Kjøpte en hekkspoiler/takspoiler til Passat 3bg som jeg skulle bruke på min passat 35i. Regnet med at den ikke ville passe men det er alltid mulighet for modifikasjoner. Kjøpte den av en fyr på vw-audi forumet. Bærer ingen nag til han på noen måte. Har leitet en stund etter spoiler så jeg hev meg over denne uten å stille for mange spørsmål. Tok det for gitt at den var laget i plast eller glassfiber. Men når den nå kom i posten i dag så er den faktisk laget i tre! :confused: Er litt skeptisk til å bruke den. Hele prinsippet med å bruke tre utenpå en bil blir litt feil hos meg. Så til mitt egentlige spørsmål. Har noen her bestilt "trevirke" fra I.C.C tuning før? Noen som har brukt spoilere i tre på sin bil før? Som sagt. Er litt skeptisk til denne spoileren nå. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har du prøvd å ta kontakt med ICC tuning info@icctuning.com a? bare for å høre hva dem sier :P Hørtes litt rart ut med en treplanke på bilen da! Lykke til! Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Får kjøpe deg dekkbeis nå da :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Må vel ha Drygolin Extrem til dette da :hammer Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det kan jo hende at de ved en feil har sendt pluggen til å støpe spoilerformen av da? Den er ofte laget i treverk.... Her har du bruksanvisning forresten:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tror han har fattet poenget nå... ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ja har fattet poenget. Tvilsomt at denne blir brukt på bilen...Må nok bare bite i gresset og finne meg en ny. Eventuelt finne en måte å bruke den som mal for så å støpe min egen. Men hvorfor i h... blir det laget styling i tre??? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har du noe bilde av denne saken? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 knaskje litt rart, men det kan jo være en plugg til glassfiber du har fått deg:P? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har du noe bilde av denne saken? Tja. Er ikke så mye å se bilde av. Er grunnet med et eller annet så den ser ikke ut som tre. Men lyd og vekt tilsier at den er laget av tre. Har ikke fått laget noen hakk i den for å se om det virkelig er tre. Men kom over salgstråden til han jeg kjøpte spoileren av. Der skriver han at den skal være laget polyurethane. Hva er det for noe? Noe som kan ligne på tre? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Da ser det allikevel ut til at ting er i orden. Den er visst støpt i polyurethane skum. Selv vet jeg ikke hva dette er, men for meg virker det akkurat som tre. Lyden og vekten er akkurat som om det skulle vært av tre. Noen som kan forklare hva polyurethane er? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Er vel det som populært heter byggskum? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Da ser det allikevel ut til at ting er i orden. Den er visst støpt i polyurethane skum. Selv vet jeg ikke hva dette er, men for meg virker det akkurat som tre. Lyden og vekten er akkurat som om det skulle vært av tre. Noen som kan forklare hva polyurethane er? har vert borti noko lignande. kapp ein org. civic vinge i to og det stoffet den var laga av såg ut som tre eller veldig kompakt og fin sparkel. denna vingen og hørte ut som tre Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 det er helt sikkert en vinge som er laget i "byggskum" men lag et hakk i den bare for å se..men tviler på at det er tre du har fått Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg