Gå til innhold

Min. 3 ord i topic navn, burde ikke det være med i reglene?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Halla, ser att Hw.no sitt forum har ett minimum 3 ord i topic navn regel, hvis man skriver mindre enn det så får man det ikke postet posten på forumet, hadde ikke det vært en god ide nå som man har så mangen tragiske topicnavn som f.eks. "HJELP" "Batteri" "drivknute"

 

Hadde jo gjort det enkere og finne ting via søkefunsjonen samt ett ryddigere forum..

 

Mvh meg...

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk skjønner det sjøl.. Du kan lage regler for alt, og det er vel til og med en regel som sier at du skal ha skikkelig overskrift, men det hjelper jo ikkje..

 

Eg foreslår en regel mot orddeling og generell feilskriving.. Men det hadde jo aldri hjulpet..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk skjønner det sjøl.. Du kan lage regler for alt, og det er vel til og med en regel som sier at du skal ha skikkelig overskrift, men det hjelper jo ikkje..

 

Nei, men saken er jo det att hw.no sitt forum gjør det slik att hvis du har under 3 ord i overskriften så får du ikke lagt inn posten før du har rettet på dette. Dermed så får man poster med fine topic navn..

 

Eg foreslår en regel mot orddeling og generell feilskriving.. Men det hadde jo aldri hjulpet..

 

Da kommer moderatorene inn i bildet, de har nemlig muligheten til og fjerne poster med dårlig topic navn og dårlige poster, mener de burde bruke denne "makten" litt oftere...

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk skjønner det sjøl.. Du kan lage regler for alt, og det er vel til og med en regel som sier at du skal ha skikkelig overskrift, men det hjelper jo ikkje..

 

Eg foreslår en regel mot orddeling og generell feilskriving.. Men det hadde jo aldri hjulpet..

 

 

Du foreslår en regel mot orddeling og generell feilskriving. Altså de som har dysleksi, eller som rett og slett ikke gidder å skrive feilfritt, skal ikke få lov til å poste? Hvordan burde en sånn regel blitt gjennomført da? Skal moderatorer løpe rundt og rette opp alle innlegg?

Og ang. topics, det er vel forskjellige syn på hva som er en god topic. For min del, synes jeg det er helt ok med et ord til topic.

When I want your opinion, I'll give it to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du foreslår en regel mot orddeling og generell feilskriving. Altså de som har dysleksi, eller som rett og slett ikke gidder å skrive feilfritt, skal ikke få lov til å poste? Hvordan burde en sånn regel blitt gjennomført da? Skal moderatorer løpe rundt og rette opp alle innlegg?

Og ang. topics, det er vel forskjellige syn på hva som er en god topic. For min del, synes jeg det er helt ok med et ord til topic.

 

 

Hmm, riktig det, har selv dysleksi men da tar jeg gjerne og går over det jeg har skreve en ekstra gang. Men så er det de som skriver på sms språket og har egne sleng på ord osv.

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Og jeg antar at moderatorene har nok å gjøre, med tanke på hvor mange innlegg som blir postet her hver dag.

At folk ikke behøver å skrive på sms-språket, det er jeg fullstendig enig i. Men synes det å lage en regel av det, er litt drøyt. Man kan heller si at de forventer eller håper eller regner med at folk ikke skriver på sms-språk. Jeg er fullstendig mot sms språk.

When I want your opinion, I'll give it to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår