Gå til innhold

Årets Bil 2005, you decide

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har dere glemt denne??

selv om ikke den var med året ut, synest jeg den er en verdig vinner av denne uofisielle kåringen!!

hafs_hovedMedium.jpg

gatebil072004-16Medium.jpg

nei vi har ikke glemt den, men har du glemt att det finnes andre biler enn vaa supraen og hafseng cossien?? :bump

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kenneth moen's bil er rååååten.... c på den da? grett nok at han kjører friskt og at bilen har den rette drifte''looken''.... men er jo ikke noe pen, eller tøff da? går for den kamelon audien happyhappy

(men lurer på hva han gjør når han skal skifte cd i ps2'en sin som ligger under gulvet) ;)

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']kenneth moen's bil er rååååten.... c på den da? grett nok at han kjører friskt og at bilen har den rette drifte''looken''.... men er jo ikke noe pen' date=' eller tøff da? går for den kamelon audien happyhappy

(men lurer på hva han gjør når han skal skifte cd i ps2'en sin som ligger under gulvet) ;)[/quote']

Hei hei hei, den er ikke alltid råtten asså! Da tror jeg noen bare har sett den på søndager etter en helgs hard kjøring på Rudskogen! Ikke at jeg vet sikkert, men tror han bruker litt tid på å holde den i rimelig god stand asså! Og jo, etter min mening hvertfall, så er den grom! Skulle gjerne sett enda mer "driftestuk" på bilene;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den så litt sliten ut på bildene mine,var fra søndagen.. men egentlig er vel ferrarien fra sør norge råeste når jeg tenker meg om.. men alle her representerer bilparken i norge som sinn syk,tenk hvis vi hadde priser som i sverge.. fy faen, synes motor norge,,skal være fornøyd med mangfoldet i bil miljøene nå.. digger det selv jeg.. så vil stemme på de fleste selv.. for den rx 7 en er jo bare og rå gatebil104.jpggatebil103.jpggatebil101.jpg

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider