Gå til innhold

How to leave a gas station in style - Bugstar style!

Ranger emnet

Gjest BugStar

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken fil er det dere har problemer med da? Windows Media fila har ikke noen spes. codec tror jeg. Funker hos meg, og jeg har ikke lastet ned noe spes. En litt ny versjon er sikkert et pluss da... Den andre fila er i Quick Time format, så da må du ha Quick Time playeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rhacing

hææææ:ssip: burnout?????ehhh.......har ikke ord....sikkert fett.....NOT!!

Som jeg sa, det var fotografen som kalte det for det. Jeg derimot viser til den andre videoen når jeg snakker om burnout.

Når det er sagt skjønner jeg ikke poenget med å være så jævlig breial. Det kan godt hende du synes det er alt annet enn fett, men da kan du vel holde kjeft eller? Alt er relativt, og relativt sett er det faktisk ganske fett. Det er faktisk snakk om 400% effektøkning på en 47 år gammel bil. Grunnen til at jeg ikke klarer å burne på tørr asfalt er fordi det ikke er mulig å få bilen til å stå stille. Dersom du ser videoen en gang til så ser du at forhjulene står dønn! Har ikke sjans til å holde igjen. Synes det er heftig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

Som jeg sa, det var fotografen som kalte det for det. Jeg derimot viser til den andre videoen når jeg snakker om burnout.

Når det er sagt skjønner jeg ikke poenget med å være så jævlig breial. Det kan godt hende du synes det er alt annet enn fett, men da kan du vel holde kjeft eller? Alt er relativt, og relativt sett er det faktisk ganske fett. Det er faktisk snakk om 400% effektøkning på en 47 år gammel bil. Grunnen til at jeg ikke klarer å burne på tørr asfalt er fordi det ikke er mulig å få bilen til å stå stille. Dersom du ser videoen en gang til så ser du at forhjulene står dønn! Har ikke sjans til å holde igjen. Synes det er heftig jeg...

har du kort lunte eller???SA IKKE NOE OM BILEN JEG.Jeg kommenterte "burnouten" jeg.....den var alt annet enn.........ja.....skal vel være forsiktig her så noen ikke blir såret!!!!bobla virka hissig den....men burnout.....det var det ikke.....ok da,en mini!!!!!!!fornøyd nå????knock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

Du får lese innleggene før du poster da vet du. Som nevt har jeg aldri kalt det for en burnout, det er det fotografen som har lagt inn. Derfor blir jeg ikke såret eller lei meg for at du ikke vil godkjenne den som en burnout, og det var heller ikke det jeg reagerte på. Synes bare slike innlegg som du kom med er så ufattelig barnslige... Det går vel an å oppføre seg som folk selv om du sitter gjemt bak en dataskjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lese innleggene før du poster da vet du. Som nevt har jeg aldri kalt det for en burnout, det er det fotografen som har lagt inn. Derfor blir jeg ikke såret eller lei meg for at du ikke vil godkjenne den som en burnout, og det var heller ikke det jeg reagerte på. Synes bare slike innlegg som du kom med er så ufattelig barnslige... Det går vel an å oppføre seg som folk selv om du sitter gjemt bak en dataskjerm?

gjemt å gjemt fru Blom......gidder ikke det tulle her:mad: ta det opp med fotografen!laster ned den andre filmen nå.......når det gjelder barnslig....skal ikke begynne....holder meg til god for slikt...et godt råd:ta deg en real fest så ser du lysere på livet:D :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

Samme bilen ja. Men med litt griseri under bakjhjulene for få den til stå stille. Kompenserte med å burne på 2. gir da... Det er en mov-fil, så du må ha Quick Time installert på maskinen. Det ligger en Real Player versjon under audio/video på cal-look.com også, dersom det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme bilen ja. Men med litt griseri under bakjhjulene for få den til stå stille. Kompenserte med å burne på 2. gir da... Det er en mov-fil, så du må ha Quick Time installert på maskinen. Det ligger en Real Player versjon under audio/video på cal-look.com også, dersom det hjelper.

OK:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider