locktite Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 tjuv faen Noen på forumet som eier bilen? Kansje postet før? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 -Dama kommer bort til meg og spør om jeg har kjetting. -ja, sa jeg, mens jeg surret den rundt hånden... Jeg hadde ikke vært like snill som han var, hvis det hadde skjedd med min... Og det han har gjort med bilen sin burde være ulovlig. Hva skjer med flammeklistremerker lissom? :/ Jaja, bra alt gikk bra. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 haha, Bor rett ved eiern av den bilen. Den er fet men hadde vært mye fetere uten de hvite dekalene Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Fikk greit med omtale i VG også den saken der. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 FY faen snakk om tragiske folk. bambam Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 De skulle heller tatt en skikkelig helsides om Corrado, og hvilken fin bil det er. Overskrifen skulle være: "Idioter kjørte historisk viktig sportsbil i grøfta - kan risikere dødsstraff" Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Kunne vært farli d dær, det var jo ustabile folk med kniv å nark. Var riktig det han gjorde. Men da det flammelakkerte fartsgliset ble tauet i motsatt kjøreretning ringte bileieren til politiet. Likte den :) Fartsgliset :hailvw Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 var ikke så stygg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Skulle no tro eieren hadde puttet narkotika i munnen og så satt på "flamme" klistremerker. Så ikke ut den bilen der :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Skulle no tro eieren hadde puttet narkotika i munnen og så satt på "flamme" klistremerker. Så ikke ut den bilen der :( Stakkar da, han kan ikke noe for det, er det ikke det man pleier å si om de?;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hvis eieren er 19 så er det sikkert førstebilen hans. Det er ikke uvanlig å drite seg litt ut første gangen.. ;) Sant det, og det er tanken som teller er det ikke det? Var ikke akkurat rik da jeg var 19!:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Han bør få for å ha prøvd i hvertfall. uhhmmwhat? Apropos ingenting, klar for eksamen? Går ikke vi i samme "klasse"? Jepp, bedre å prøve, kanskje han ikke hadde cash til stylingkit til 30 lapper, og bra at man starter et sted! Gjør det man selv har lyst til med bilen mener nå jeg;) Jepp, klar for eksamen, ex.phil i morgen, og "Internasjonal og Komperativ politikk på onsdag. Går på NTNU... Enn du? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Samma som deg. Ex.phil i morra, IP og KP på onsdag som jeg sikkert stryker på. Og "globalisering" på lørdag igjen. Blir stress gitt.. :confused: Ahh, gleder deg sikkert like mye som meg;) Gleder meg til torsdag jeg, da er det tilbake til O kjære østland, og masse julemat;) BTW: Sorry for OT!!!! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg