Simonsen Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Gud, takk for det. Eg har hørt rykte om at lappen på tung motorsykkel skal ha 20 år aldersgrensa nå etter nyttår fordi det er mangen som "grisekjører". Andre som har hørt det samme som meg? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Det har du jo alltid vært da...! 18 år på mellomklasse Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Samma som fatter det, kjørt prikkfritt i over 20 år. På en øde vei oppe ved årnes uten hus. 60 sone, lå i 68. 1600 spenn i bot. Fy F*** at det går ann! Han sa tilogmed at han ikke hadde over 70 på speedometeret. Med de 5km/t de egentlig skal trekke fra i sikkerhetsmargin så kjørte han da i 63! 1600kr for 3km over!! Fu**! Er det mulig? Dette er liksom det man veldig gjerne kan se på og gi en advarsel! Det er nok dette som skaper lovforakt, at man taes for 63 i en 60-sone på en øde vei, og skal betale 1600,- Forkastelig. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 3km/t... hva er det en liten slakk helling neddover det så øker det med 3km/t... Kan bare konstantere at det er håløst å være bilist i norge! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Det har du jo alltid vært da...! 18 år på mellomklasse Ja då er da mellomklassen som skal ha høgere aldersgrense, sikkert, ka ve eg har hørt feil :crazysant Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg