Michael_ Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 nå har terminlista for 06 sesongen kommi ut :D http://bilsport.no/terminliste/nasjonal.php de første løpene jeg skal kjøre: -6. mai. NAF Gjøvik Jr. -13. mai. NMK Elverum -27. mai. NMK Gjøvik -3. jun. NMK Elverum skal kjøre de tre debutant løp så jeg slepper å miste bilen første løpet :D skal seff kjøre todagersen på starmoen viss jeg har bil :) noen flere som skal kjøre di løpene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZane2k Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Synd bare halvparten av løpene er der foreløpig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 første løpet eg ska kjøra e ett bakkeløp i egersund 22-23april. glede mg må bare få fiksa sleå fysst edit: kom på at man sikkert ikke kan kjøre bilcross i det løpet Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 første løpet eg ska kjøra e ett bakkeløp i egersund 22-23april. glede mg må bare få fiksa sleå fysst kan man kjøre bilcrossi det løpet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 tror det, juniorene skulle egentlig fått kjørt ifjor men vet ikke med senioreneer bare å sende en mail til nmk egersund: post@e-k-b.no hvor ligger egersund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 1,5time sør for stavanger da ser du meg nokk ikke der :) kjører ikke så lang for å kjøre bilcross :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Samla d eg he skreve bare i en post: kan man kjøre bilcrossi det løpet? tror det, juniorene skulle egentlig fått kjørt ifjor men vet ikke med seniorene er bare å sende en mail til nmk egersund: post@e-k-b.no edit: dettan var vissst feil av mg trur ikkje man kan kjøre bilcross i det løpet hvor ligger egersund? 1,5time sør for stavanger etter å ha sett på resultatlista fra sist år så falt alle bitene på plass, kansje jeg begynner å bli senil?. Uansett bakkeløpet ble kjørt uten noen bilcrossbiler, det var lite påmelte biler med en gang pga. visse sjofører la ut dårlig reklame for klubben, men det ble folk med til slutt og det ble løp, og førerne roste nmk egersund for ett flott stevne. Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg