Eiriken Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvilken pris kan jeg sette den i, komplett med gearkasse. Står i bil nå og funker bra. Foresten aut kasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hvilken pris kan jeg sette den i, komplett med gearkasse. Står i bil nå og funker bra. Foresten aut kasse! kan no legge den uttafor huse mitt=) er no vell verdt ett par lappa? en kompis bettalte no 5k for 3 bila i dela snart. han fekk 3 B30E motora + mykje snaks...sjukt billig Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ja det var ikke noe å si på nei! Er vel ikke de motorene det er mest etterspørsmål etter nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg