Gå til innhold

ratt

m0lidir

Anbefalte innlegg

fikk nytt ratt idag, så uten at jeg starter med hva jeg "syns" er rett, så kan gjerne noen slenge en liten forklaring på åssen de har gjort det, evt. hva av verktøy.. har da en 10mm umbrako men er litt kort så får ikke så mye moment på den slik at jeg er redd noe blir ødelagt om jeg drar til med full kraft..

å som sagt, de som har gjort det, eller vet det, post her, andre som kjeder seg kan lese og ellers bare la vær :P aneglsmili

*gidder ikke ha noen unødvendige innlegg her..*

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nytt ratt idag, så uten at jeg starter med hva jeg "syns" er rett, så kan gjerne noen slenge en liten forklaring på åssen de har gjort det, evt. hva av verktøy.. har da en 10mm umbrako men er litt kort så får ikke så mye moment på den slik at jeg er redd noe blir ødelagt om jeg drar til med full kraft..

å som sagt, de som har gjort det, eller vet det, post her, andre som kjeder seg kan lese og ellers bare la vær :P aneglsmili

*gidder ikke ha noen unødvendige innlegg her..*

Kjøp deg noen hendige forlengere til umbrako på biltema, funker fjell... bare ha tro.. :crazysant

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er at jeg må dra en fuckings time til nærmeste så får høre med en kompis av far som driver verksted eller leve med det verktøyet jeg har :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er at jeg må dra en fuckings time til nærmeste så får høre med en kompis av far som driver verksted eller leve med det verktøyet jeg har :P

skjønner problemet der ja, lett for oss tr.heimere, som trenger rundt en 20min til biltema...

Men prøv å få fiksa deg en forlenger.. av et 1toms(25.4mm) rør elrno...

så lirker du forsiktig på skruen, men ikke jikk til for mye, så beholder du kanskje koblingen der nede oxo.. hehe :crazysant well

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga litt annet div ting som skulle gjøres på bilen, fikk rattet vente, tar det til mandagen, har dagen fri, så skal litt annet på kjærra få litt TLC :)

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

Lenke til kommentar
Del på andre sider