Gå til innhold

|Prosjekt| Opel kadett C (Av Maaa)

Ranger emnet


maaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venta lenge på den her dagen, men endelig va felgan hjemme. Etter ca 9 månders ventetid. Første æ gjorde va e gje dem en real omgang med avfetting og såpesvampen for å vaske dem, sidn dem va litt dirty, så selfølgelig prøvemontere :) Biln skal SELFØLGELIG droppes helt ned på bakken, så "oljeplatform" looken e bare midlertidig :)

 

Fant ut at bakfelgan kommer til å bygge endel ut, sidn den akseln som skal brukes e 2cm breiere en den som sitt på, men trur kadett D sjermbuan klare å svelge dem fordet.

 

Ble litt mange bilda, men sånt sjer når man e glad. :)

 

IMG_0426Medium.jpg

IMG_0447Medium.jpg

IMG_0433Medium.jpg

IMG_0454Medium.jpg

IMG_0450Medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oljeplatform look er jo verst :) går fortere des høyere du kommer u know:D:D flotte felger det der, gjorde jo ingenting at du måtte vente, bilen er jo ikke ferdig uansett D:

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for comments, syns sjøll det ble helt rått, ser mye råere ut i virkeligheta en på bilda.. Blir ofte litt ventetid når man e litt pengelens å bor XXX mil unna opel sivilisasjon :) Finnmark e ikke akkuratt veteranbil verdens big apple..

Ble STOR inspirasjon å få felgan på vraket, vill liksom bare ut å sveise nu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hallu.. skjedd noe mere ell?? :D

Nja, skjer nu litt sånn smått.. Oppdatere tråden når det e nokka å oppdatere for..

 

Fått en dårlig nyhet, må montere 1200 motorn for så å kjøre den ned på biltilsynet får å godkjenne den.. Så sette nymotorn i å så kjøre ned å godkjenne den.. Måtte jo selfølgelig bli feilinformert av tollkontoret i alta!! Hadde æ vist det så hadde æ jo godkjent den FØR æ bynte å strippe den ned!! irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, mangle enda bremser og dempera.. håpe på å få meg en sommerjobb så æ får råd til det..

Har fått taki Manta GSI diffspærre, så nu kan æ lægge 2 striper etter meg istede for 1 :) Håpe det ikke e så vanskelig å shimse den inn i Ascona A 1700 akseln..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor vanskelig det er å shimse den inn i sperra de, men jeg må shimse opp sperra mi litt nå, for den legger ikke igjen svart nok strek på ene siden, hehe;) Synd detta med godkjenninga, men lykke til.. Skrik ut om noen vetom 1600 forstilling til meg, min er skakk:D

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår