Gå til innhold

Kjørekomputer

Ranger emnet

Mute

Anbefalte innlegg

Vel dette er relativt kostbare saker.... Ringer du Møller får du en pris på over 6000,-

Jeg handler mine i Tyskland (seff) Og her er prisen kuttet med rundt 40%.

Her er forresten et bilde av huset jeg skal handle meg, dette er da et MFA hus. Jeg kunne gått for FIS huset men da er det så JÆVLIG mye jobb med å ettermontere dørsensorer,Navi osv osv:

1J5920826A6.jpg

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dette er relativt kostbare saker.... Ringer du Møller får du en pris på over 6000,-

Jeg handler mine i Tyskland (seff) Og her er prisen kuttet med rundt 40%.

Her er forresten et bilde av huset jeg skal handle meg, dette er da et MFA hus. Jeg kunne gått for FIS huset men da er det så JÆVLIG mye jobb med å ettermontere dørsensorer,Navi osv osv:

1J5920826A6.jpg

Dette er det samme som sitter i min.

Har ikke fått trykket så mye på det, men har sett et par funksjoner som;

forbruk per km (der står det forresten, /h etter km eller m, (husker ikke helt) men det jeg lurer på hva den H`n står for??)

hvor lenge jeg har kjørt, hvor langt jeg har kjørt, mange grader det er ute, gje.snittsfart , er det noe jeg har "oversett"? Som kan være en stilig ting? :p

Merket også at den pep her idag morges, og da lå tempen på -5,0grader, er dette noe slags varsel på at det kan være glatt?

Offtopic spørsmål: ESP; Kan man med denne, skru av ALL "overstyring"? Eller gjelder det kun antispinn og antiskrens? Merker at det er et eller annet som fortsatt prøver å styre bilen selv om jeg skrur av denne..hmm..

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel stort sett det som er der... Det du evt. har gått glipp av kan du lese om i bilens instruksjonsbok rett å slett. Det "plinget" du hører aktiveres når det er under 4 varmegrader ute.. er sånn isvarsel ja. Ang det andre du spør om har jeg desverre ikke svar på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger jeg bare å skifte selve hoved displayet for å få kjørekomputer? uten om å oppdatere vag-com

Nei, det går desverre ikke.. Du må skifte hele instrumenthuset for å få kjørecomp. Dersom du ikke har kjørecomp. fra før blir det også en mer omfattende jobb enn om du hadde hatt det fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten et sett instrumentskiver som vist på bildet under om noen skulle være interessert. Disse kom på Golf i 2002, krever en liten "klippe" mod. dersom de skal monteres på en 98-01 modell. Viktig å påpeke at dette KUN er selve skivene med sølvkant på og IKKE selve huset aneglsmili

Bud ønskes...

1J5920826A6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider