Gå til innhold

Eff Anlegg

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Jeg vill absolutt ikke anbefale deg å bruke Simons... Hadde det på den andre Ticen... Etter 1,5 år var jo faen i meg hele kardangbøyen borte!! Så ut som en hadde skyti med hagle på den så jævlig ruster dem anlegga.. Skal du ha noe som holder så handl JT... Jeg hadde seriøst ALLDRI vurdert det engang, for fy faen for no jævla MØKK!

Simons :aug:

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simons dobbel med en vending opp med demper på ga for mye lyd i golfen til min søster. Hvet jo at det er forskjellige biler med forskellig lyd demping. Lyden ble rally, smalt når mann slapp gassen og det varte noen sekunder, alle sjikte:) , men ble døv etter hvert. Ialle fall de i baksetet.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg vuderer og fjerne den bakerste potta på en så kalt bil med " sugemotor" og sette direkte et rør på med noe fint på ennen . blir det for mye støy eller helst passe gudd. noen som vet om det kommer til å smelle når du slepper gassen etter du trør på ??? takk fro svara =)

(lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f

(parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær

(stjålen) Suzuki smx 70cc

Har dysleksi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har JT anlegg på min. og fant ut i går at det e et helvetes dritt anlegg.løsner i turboen,dårlige eksos fester osv.

har fått en fyr til å bygge nytt anlegg til meg. skjer vell i neste uke en gang. 3000kr for 3" rustfri fra turboen og med en potte.då lager han anlegget etter bilen. lager nye fester og hele pakken. ska prøve å få tatt noen før etterbilder, så får dåkker se kordan blir..??

1990 4x4 sierra cosworth

1993 MKIV supra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag på eff anlegg til en 85mod Volvo 740? B230A Motor. Helst ikke så alt for dyrt, men den må gi litt grommere lyd. Og den trenger ikke gi noe mer eff, siden dette er en bil som ikke vil gå noe fortere uansett med den motorn:P

Siden du kun er ute etter lyd er det enkleste å kappe av endeplata på bakerste demperen og plukke ut innmaten. Sveis sammen, på med et fett enderør, og du har "effektanlegg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du kun er ute etter lyd er det enkleste å kappe av endeplata på bakerste demperen og plukke ut innmaten. Sveis sammen, på med et fett enderør, og du har "effektanlegg"...

Hehe, 'fin fin' måte det;) Kanskje det skal vurderers, å gjøres, fram til jeg får anskaffet 'ekte' saker:P

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider