Gå til innhold

Eff Anlegg

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

jeg har truffet sykt bra på lyden synes jeg, med tanke på at potta var så å si gratis, og med big mamma'san K&N filter, som ikke kosta så mye det heller, så har jeg fin "deilig" murmling når jeg står på tomgang, og når jeg mater på blir lyden bare bedre og bedre, helt til jeg går av gassen, da får jge sånn finn surkling og små smell(om det går an å kalle det smell da)

men purken var jævlig skeptiskt til potta en gang jeg ble stoppa! sto å bøyde seg ned å stappte halve maggen inni å lyste å styrte!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktigeste er at det ser "for seg gjort" ut... og at hvis du HAR 3 potter fra før av, så skal det VÆRE 3 potter der etter modifiseringen.

Etter dette, så kan man jo spekulere på lyden da.. men den skal ikke være skjemmende. Hvor grensa går for "skjemmende" lyd.. hehe.. det er ikke godt å vite. Spørr bestemor og en fjortiss, og få 2 helt forskjellige svar..hehe :hello:

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du HAR 3 potter fra før av, så skal det VÆRE 3 potter der etter modifiseringen.

Det er jo ikke helt sant da, siden du får jt superflow med kun 1 potte. Tuv godkjent og alt. Generelt er det best med tuv godkjente effektannlegg, for da får du noe som er bygd for bilen og som er godkjent når det gjelder støynivå.

Men om alt ser bra ut og ikke overskrider db som er maks, husker ikke hvor mye det er.. bt vet, så er jo ikke det noe problem med ett som ikke er tuv godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider