gegga Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har et problem med bilen min. Abs lyset blinker i dashen når jeg akslerer og jeg hører releet tikker bak instrumentene. Dette sjer nesten bare når motoren er kald men kan forekomme når maskinen er varm og men da svært sjelden. Jeg har erfaring fra opel at når abs lyset lyser i daschen der så er det et tegn på dårlig batteri, aner ikke om dette er tilfelle på fiesta også men batteritet har 13 volt lading og holder bra 12.4 volt når motor er av. Bilen er en fiesta xr2i 95 mob 1.8 Håper noen der ute kan vite svaret på mitt problem og hur eg kan fikse det billig.. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kankje det er noe galt med det den skal blinke for, abs`en? alacocaina Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg