S|moN Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Overrasket meg selv kraftig når jeg så hvordan det ble! :) Org: Mod: Endringer: To dører, lengre dører, senket, breddet, mørkere emblem i grill, lavere frontspoiler, fjenret sideblink, luftinntak foran bakhjul, tonet rutene, lyktelister, lakkerte lister, sideskjørt, porsche-speil, fjrenet stolpe i bakre sidevindu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Mange som har vært på digimods i det siste? :op Veldig bra for å være en førstemodd, liker spesielt konverteringen til todørs og øyelokkene :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 bruk mer tid på å klippe skjermene, kantete og fælt. lær deg pen-tool så sparer du mange timer og det blir vesentlig mye bedre Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S|moN Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hehe, digimods er helt riktig. Nedi: Det første jeg gjorde var å prøve skjermene. Så ballet det på seg. Derfor er de som de er. Jeg har hatt litt trøbbel med pen-tool, noe gjør jeg feil. Når jeg lager en bue, klikker og lager et punkt til og skal "bøye" denne, så buer denne motsatt veg og påvirker også retningen til buen før. Dette var svært godt forklart, men om du skjønner så gi meg gjerne litt hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hehe, digimods er helt riktig.Nedi: Det første jeg gjorde var å prøve skjermene. Så ballet det på seg. Derfor er de som de er. Jeg har hatt litt trøbbel med pen-tool, noe gjør jeg feil. Når jeg lager en bue, klikker og lager et punkt til og skal "bøye" denne, så buer denne motsatt veg og påvirker også retningen til buen før. Dette var svært godt forklart, men om du skjønner så gi meg gjerne litt hjelp. Hver gang du lager et nytt punkt og bøyer på linjen mellom må du trykke på denne med venstre musenkapp mens du holder inne shift :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Som første modd er jo dette drit bra !! Det eneste jeg har og sie er att widebody i bak er litt dårlig og bakvinduene ser fake ut. Men ellers nice. Fete de original felgene... Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 nei nomix du begynner på ett punkt , deretter tar du strategisk nok punkt nr 2, du trykker da og holder museknappen inne, drar så musen litt rundt om og tilpasser buen før du slipper og fortsetter... send pm til meg så kan jeg evt hjelpe deg via msn eller noe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S|moN Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Fikset det nå! Takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 nei nomix du begynner på ett punkt , deretter tar du strategisk nok punkt nr 2, du trykker da og holder museknappen inne, drar så musen litt rundt om og tilpasser buen før du slipper og fortsetter... send pm til meg så kan jeg evt hjelpe deg via msn eller noe Tror vi begge er ganske enige rundt hva som skal gjøres, det er vel mer et spørsmål om jeg er flink å forklare noe skriftlig.. Nei, om det var uklart :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg