eyzo Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Noen som har anbefalinger? Skal være Coaxial.. uten diskanter altså! Helst ikke over 2500,- men går i nøden:) Vil spille klart og pent.. men samtidig klare og spille høyt.. 5.25".. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Earthquake VTEK-52 vil tilfredstille de kravene du nevner og de koster bare kr 1495,- :) Høyttalerne har støpt aluminiums shasis, neodymium magneter og aluminiums membraner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Denne spiller meget bra til en fornuftig penge . Pris 1290,- Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Morel Pulse 5 coax f.eks.. 1390kr. :) Ikke la deg lure av prisen... sier ingenting om kvaliteten ! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 koax er jo med diskant da men..?! yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 5.25" woofer ser slik ut: 5.25" Coax ser slik ut: coax har innebygget diskant og woofer spiller bass. Skal du ha coax så snakker vi Pulse 5 coax til 1390kr pr par. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Morel Pulse 5 coax finnes... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Har to diskanter fremme på hver sin side fra før.. hva blir best da? Skal jeg velge Kun bass element eller bass med innebygget diskant? Kansje blir litt lite lyd med bare to små diskanter? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Har to diskanter fremme på hver sin side fra før.. hva blir best da? Skal jeg velge Kun bass element eller bass med innebygget diskant? Kansje blir litt lite lyd med bare to små diskanter? Da ville jeg kjøpt et komponentsett å byttet ut de diskantene du har i bilen i dag eller kjøpt coaxhøyttalere å droppet de diskantene. Skal du kjøpe bare mellomtone/midbass elementer så må du bruke andre delefilter og da er det like greit å kjøpe et komplett sett der diskanter og mellomtoner passer til det medfølgende delefilteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Da ville jeg kjøpt et komponentsett å byttet ut de diskantene du har i bilen i dag eller kjøpt coaxhøyttalere å droppet de diskantene. Skal du kjøpe bare mellomtone/midbass elementer så må du bruke andre delefilter og da er det like greit å kjøpe et komplett sett der diskanter og mellomtoner passer til det medfølgende delefilteret. Diskantene som er der er festet på en utrolig innviklet måte under et deksel fremme på dasjn! Så tror det blir litt vrient å få festet noen vanlige runde diskanter.. Men funker ikke det bra å kjøre coaxhøyttalere + de diskante jeg har fra før av? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Skal du montere nye høyttalere så dropp de diskantene som sitter i bilen, de vil bare bidra til å forringe lydbilde av de nye høyttalerne. Kjøp et nytt komponentsett eller coaxelementerdu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Har ikke sjekka prisen, men jeg ville prøvd komponenter fra anerkjente Hertz. Sjekk http://www.hertzaudiovideo.com for å finne det du trenger og http://www.musicaltransparency.com er importører og forhandlere, så der kan du få priser =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 kan sjekke litt rundt der også..:) Dere som har komponentsett, hvor bruker dere å hjemme delefilterene? De er jo ikke akkurat små.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 kan sjekke litt rundt der også..:) Dere som har komponentsett, hvor bruker dere å hjemme delefilterene? De er jo ikke akkurat små.. jeg har mitt i side lommene i dørene, men jeg har ikke akkurat prøvd å hjemme dem helt. ville kunne justere dem i senere tid. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 kan sjekke litt rundt der også..:) Dere som har komponentsett, hvor bruker dere å hjemme delefilterene? De er jo ikke akkurat små.. Jeg monterer aldri delefiltrene i dørene. Plasser de heller oppunder dashbordet og fest de gjerne med strips eller hvis de er pene å se på som f.eks. de jeg har yummy så vil det være en synd å gjemme dem bort. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg