Gå til innhold

Frontsett til 2500,+-..

Ranger emnet

eyzo

Anbefalte innlegg

Har to diskanter fremme på hver sin side fra før.. hva blir best da?

Skal jeg velge Kun bass element eller bass med innebygget diskant?

Kansje blir litt lite lyd med bare to små diskanter?

Da ville jeg kjøpt et komponentsett å byttet ut de diskantene du har i bilen i dag eller kjøpt coaxhøyttalere å droppet de diskantene. Skal du kjøpe bare mellomtone/midbass elementer så må du bruke andre delefilter og da er det like greit å kjøpe et komplett sett der diskanter og mellomtoner passer til det medfølgende delefilteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg kjøpt et komponentsett å byttet ut de diskantene du har i bilen i dag eller kjøpt coaxhøyttalere å droppet de diskantene. Skal du kjøpe bare mellomtone/midbass elementer så må du bruke andre delefilter og da er det like greit å kjøpe et komplett sett der diskanter og mellomtoner passer til det medfølgende delefilteret.

Diskantene som er der er festet på en utrolig innviklet måte under et deksel fremme på dasjn! Så tror det blir litt vrient å få festet noen vanlige runde diskanter..

Men funker ikke det bra å kjøre coaxhøyttalere + de diskante jeg har fra før av?

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sjekke litt rundt der også..:)

Dere som har komponentsett, hvor bruker dere å hjemme delefilterene?

De er jo ikke akkurat små..

Jeg monterer aldri delefiltrene i dørene. Plasser de heller oppunder dashbordet og fest de gjerne med strips eller hvis de er pene å se på som f.eks. de jeg har yummy så vil det være en synd å gjemme dem bort.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider