Glacius Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 so after 6 hours i made this , its just a quickie , its LOADS of copy paste and alot of brush mixing , it looks like i copied a hole car on top but i did not ;) i had to make every prat fit , i kinda like this concept , its robust and mean , i hope you like it this is also my entry for the digimods mini battle =) cya Glac Original http://www.autoimage.cz/citroen/Citroen_C-AirPlay-005.jpg And my Concept Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Dette desiget er det beste du har laget. Spør du meg. Men i farten, grillen så litt lav ut på høyresiden. Inni liksom, kanskje bare det at stengene ikke "rekker" bort GOOD MAN :thumb Edit. Jepp den er lavere, om du ser nederst (høyre) inni grillen. Er det ingen stigning, slik du har på venstre side. Så er det en mini svart strek, på taket under tak bøylen. Hmm er litt vel kritisk nå, men på høyre framlykt (sett på bildet) Har du "glemt" plasten, mellom hovedlykt å dem oransje led lampene Chrome`en på høyre speil har du og glemt. Bare såvidt jeg tørr å si det men, du mangler feste "knoppen" på høyre side av skiltet. Hehe klarte ikke dy meg. No offence, som vanlig :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hvis jeg i morgen tidlig hadde lest på Bilnorge.no "Citroën allroad, kommer i 2006" med det bildet, så ville jeg trodd at dette var et ekte bilde av en ekte bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Tommy_erwin har en vikitig kommentar. Dette stemmer. Men glac.. Du tar en funky småbil og lager en SUV?! Nei-å-nei...:( Men veldig fet modd, det skal være sagt! Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Litt blurry dørhåndtak, men ellers: Feteste modden! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Det bilde ser for meg helt ekte ut. Har litt vanskelig å tro at det er et lagd bilde, og at den bilen IKKE eksisterer. :eek: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Den der så helt ekte ut! damndamn sant som tommy_erwin sier! Men noen skulle sendt den inn til bilnorge, så hadde den kommet på trykk i alle landets bil blader, og folk hadde trodd det var en ny citroen på vei :cocain: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Tøff bil med gode idea.. men mangle den gjennomføringa som e på de "mange dagers jobb" bilan dine. Syns det va litt dårlig klipping rundt biln.. Interiøret å bakover på biln va åsså litt blurry/kornat.. Men va jævlig bra lagd til å være gjort på 6 tima.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hehe skamfeit chris Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Den der så helt ekte ut! damndamn sant som tommy_erwin sier! Men noen skulle sendt den inn til bilnorge, så hadde den kommet på trykk i alle landets bil blader, og folk hadde trodd det var en ny citroen på vei :cocain: Vi diskuterte jo dette litt tilbake, da. Hvorfor ikke ha det som et prosjekt, og Glacius, er du interessert i å se om vi får modden din i Autofil som et nytt Citroën-konsept..? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Har du glemt å chrome eller hva du har gjort det andre speilet? doh Hadde gått rett på jeg hvis jeg hadde sett denne i et blad yodude Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Sykt bra mod.. spesielt med tanke på tiden.. skulle ønske jeg var halvparten så god.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 den var fet den men, det høyre framhjulet står 50 cm utafør bilens karosseri!!!! rett på det så er det bra! Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Har du glemt å chrome eller hva du har gjort det andre speilet? doh Hadde gått rett på jeg hvis jeg hadde sett denne i et blad yodude haah ALLE masser om det andre speilet MAN KAN IKKE SE krommen fra denne vinkelen ;P og ja hjulet stikker ut , det gjør det på den ekte jeg hentet den fra og ,. men bryr meg lite om dene mod er en qiuckie :P takk for kommentarer anyway Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nydelig modd !!!!!!! Er enig med fremhjulet, det er for langt ute. Nice job !!! :thumb Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg