Gå til innhold

Citroen CX8 concept by Glacius

Ranger emnet

Glacius

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg bare legger den ut på Evolutionforums, og skriver at det er en ekte bil... Hehe. Lurer på om de går på den?

Det ville iallfall jeg gjort, syykt bra gjort!

Jeg har kanskje 1/20 del av dine skillz, og jeg er fornøyd med mine! ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting.. Hele bildet er fullt av Glac-merker, og det ville vel være best å spørre glacius før du gjorde det? :op

1. De tror vel det er som AutoBild.

2. Hvorfor det? Han bryter vel Copyright i 1ste omgang. Har vel ikke egentlig lov til å modde andres bilder. Uansett, jeg tror han bare blir glad... Er jo på en måte positiv kritikk... :wonder

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. De tror vel det er som AutoBild.

2. Hvorfor det? Han bryter vel Copyright i 1ste omgang. Har vel ikke egentlig lov til å modde andres bilder. Uansett, jeg tror han bare blir glad... Er jo på en måte positiv kritikk... :wonder

Jeg ville spurt først :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare gjør hva der vil xD , hadde blitt artig å sett deres kommentar

men vent til min Update er ferdig ;) jeg må fikse noen små ting , så i morgen kommer det ny update ;)

Hehe, ikke nødvendig, tro meg, disse folka kan ikke choppe, og vet nesten ikke hva det er. Dersom man sier: Dette er en photoshop-mod, får man svar som: Hva er Photoshop? :D

Btw, gleder meg til å se updaten. Da kan du sende den inn til Max Power eller noe da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider