2Fat 2Fly Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 OMG! Der har vi Glacius på sitt BESTE :D Den der burde gå i HOF istedet for de andre!!!! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 OMG! Der har vi Glacius på sitt BESTE :D Den der burde gå i HOF istedet for de andre!!!! Enig sååå enig, men han trenger en 1/2 time til på den :) Før den er HOF Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Tror jeg bare legger den ut på Evolutionforums, og skriver at det er en ekte bil... Hehe. Lurer på om de går på den? Det ville iallfall jeg gjort, syykt bra gjort! Jeg har kanskje 1/20 del av dine skillz, og jeg er fornøyd med mine! ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 modden er jo drit bra.. men syns nettingen runt om ser litt fake ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Tror jeg bare legger den ut på Evolutionforums, og skriver at det er en ekte bil... Hehe. Lurer på om de går på den? To ting.. Hele bildet er fullt av Glac-merker, og det ville vel være best å spørre glacius før du gjorde det? :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 To ting.. Hele bildet er fullt av Glac-merker, og det ville vel være best å spørre glacius før du gjorde det? :op 1. De tror vel det er som AutoBild. 2. Hvorfor det? Han bryter vel Copyright i 1ste omgang. Har vel ikke egentlig lov til å modde andres bilder. Uansett, jeg tror han bare blir glad... Er jo på en måte positiv kritikk... :wonder Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 1. De tror vel det er som AutoBild.2. Hvorfor det? Han bryter vel Copyright i 1ste omgang. Har vel ikke egentlig lov til å modde andres bilder. Uansett, jeg tror han bare blir glad... Er jo på en måte positiv kritikk... :wonder Jeg ville spurt først :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hehe bare gjør hva der vil xD , hadde blitt artig å sett deres kommentar men vent til min Update er ferdig ;) jeg må fikse noen små ting , så i morgen kommer det ny update ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hehe bare gjør hva der vil xD , hadde blitt artig å sett deres kommentar men vent til min Update er ferdig ;) jeg må fikse noen små ting , så i morgen kommer det ny update ;) Det høres veldig bra ut, blir morsomt å se :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hehe bare gjør hva der vil xD , hadde blitt artig å sett deres kommentar men vent til min Update er ferdig ;) jeg må fikse noen små ting , så i morgen kommer det ny update ;) Hehe, ikke nødvendig, tro meg, disse folka kan ikke choppe, og vet nesten ikke hva det er. Dersom man sier: Dette er en photoshop-mod, får man svar som: Hva er Photoshop? :D Btw, gleder meg til å se updaten. Da kan du sende den inn til Max Power eller noe da! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Han har vel hatt en eller flere biler der før han? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jeg har faktisk ikke hat EN enste EN i Norske Max ;P Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jeg har faktisk ikke hat EN enste EN i Norske Max ;P Hva med engelske/internasjonale? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Jeg er 99% sikker på at jeg har sett navnet Glacious på en modd i et Max Power blad! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Men så har vel ikke Glac lov til å sende modder dit, eller har du det Glac? Jobber ikke du for VMax eller noe? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg