Glacius Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jo sant det , jeg ble spurt om , men jeg tror de ikke ville siden jeg sa jeg tok betaling :P men VmAX er dem jeg jobber for nu og jeg trives extremt godt der :) skal kansje jobbe for MAX POWER Danmark og :D OKi folkens m, NU har jeg en NY update på FØRSTE side, jobbet i HELE dag , så håper denne er bedre, har kun 1 watermark på så send det til Autofil den som vil =) takk for dere ers å gjenerøse =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Now its HOF :thumb Du husket til og med, skilt knoppen. Hehe nice Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Mail er sendt til Autofil:D onfiredevi Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Denne var fiin. Liker at det kommer andre modder enn lave, overstyla biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Mail er sendt til Autofil:D onfiredevi Du kunne ikke vente? :op Vi satt faktisk å jobba med å lage en fancy smancy mail uten vannmerker og med en solid dekkhistorie! :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jaja , vi får bare se hva som skjer :P Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Helsikken så imponerende arbeid...... Det var først når jeg så på originalbildet jeg så alt som var blitt gjort med bilen!!! Helt femenalt:D:D Hva skjer med Autofil? Fått svar? Fortell, fortell!:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Tror ikke de svarer nå i helgen. skal gi beskjed når jeg hører noe fra dem Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hehe lekte meg litt , ohh et SPYSHOT Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hehe bra du koser deg. Edit: Skulle nesten laget en versjon, med det svarte plasten. Dem bruker for å skjule designet med. Med en annen bakgrunn Slik Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hah je ops , fikset XD Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hehe, morsom den spyshoten:D burde nesten hvert en kar inne i bilen mens han kjørte, er vel ikke mange som lar concept biler stå stille sånn:P hehe Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Nå har jeg studert bildet - de eneste feilene jeg ser er at grillen er for lav på høyre side av grillen, og at emblemet ikke ser ut som det sitter på. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hehe, morsom den spyshoten:D burde nesten hvert en kar inne i bilen mens han kjørte, er vel ikke mage som lar concept biler stå stille sånn:P hehe Er vel MX-Crossport det? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Fått svar fra Autofil eller? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg