Grinder_MB Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nå ble jeg så d*** lei av tektyl well , noen som har en enkel måte å få bort tektyl behandlinga fra understellet... ?? jeg gikk serriøst amok her en dag, satt meg ned m det feite samurai bladet og skjærte og skrapte... :deng :deng :deng Går det ikke an å bruke sandblåsing elr no sånt faanskap på det?? trenger sååå utroooli hjelp her folkens.. ehhe damndamn Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg har fått inntrykk av at om du skal tectylbehandle bilen på en tectylsjappe, så steamer de av den gamle tectylen din. Men du har som meg kanskje ikke mulighet for å heise opp bilen din og spyle med vaaaaaaaarmt vann.. Jeg pussa ned bærebruene og bakakselen på golfen min, da brukte jeg en slik Børste fra biltema Med gjenget feste (M14) for vinkelsliper. Høy avvirkningsevne. Viklet oljeherdet ståltråd: 0,5 mm. Koster en snau 50 lapp. Testa også en slik: Grovrengjører For vinkelsliper. Egnet for maling- og rustfjerning, rensing av sveisefuger m.m. Meget høy kvalitet. Koster fra 70-120 kr, men var ganske udrøy i bruk, dvs at den ble fort borte.... Men, den er kanskje hakket mer effektiv og litt snillere mot stålet som ligger under enn den første børsten. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 om man er veldig forsiktig er meseilhammer med en flat meisel på enden en veldig effektiv måte! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 varmluftspistol og sparkelspade, funker som bare rakker'n, tectylen glir av som bare det! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 varmluftspistol og sparkelspade, funker som bare rakker'n, tectylen glir av som bare det! ville det ha vært noe som biltema har? sparkelspade? noen som har tips ang. bra og billig tektyl? Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 ville det ha vært noe som biltema har? sparkelspade? noen som har tips ang. bra og billig tektyl? biltema har både sparkelspader og varmluftspistol. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Bruk stemmjern og varmepistol. Bruk gjerne ånderettsvern også. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg