Gå til innhold

Noen med erfaring??

Konsmo Mondeo SI 93

Anbefalte innlegg

Ok. Jo kan si mæ enig at an komer godt fram. Men an e så let bak. Holder ingen ting i svingan. Logre jo for ingen ting. Åsen dek e det du kjøre med? Same dim som mæ??

Kjører med 185/65/14 jeg da....

Har aldri hatt problemer med logring. Min slipper ikke bak før du drar i brekket, hehe...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje noe bøgg med hjulloppsettet etter evnt senking osv? eller slitte foringer..

Men jeg har hatt er par opplevelser nå i det siste på glatta, og det stemmer faen at rompa slepper LETT, spesielt om du kjører noen "S"'er...

..uten at jeg har så veldig mange biler å sammenligne med da :)

Mondeo mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med 185/65/14 jeg da....

Har aldri hatt problemer med logring. Min slipper ikke bak før du drar i brekket, hehe...

Ok. Tru det vil hjelpe med mindre profil. Hele bilen vuger jo på dekan. Så det går med 65 profil på 14 tomms. Får heler prøve det te neste år! :D

He vist du må dra i brekke får og få an ut. Da kjøre du gods tog på skinner. Mit tog e på glat isen. :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, spørs om ikke dere må få dere litt erfaring ;) dama var ute på glatta i dag med 96 modellen, og hu kjørte seg fast nedi veien her, dvs jeg kjørte bilen rett ut på veien igjen, snudde og kjørte opp til garasjen og parkerte den der, var en audi og en buss som måtte gi seg da, kom jo faen ingen vei ;)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, spørs om ikke dere må få dere litt erfaring ;) dama var ute på glatta i dag med 96 modellen, og hu kjørte seg fast nedi veien her, dvs jeg kjørte bilen rett ut på veien igjen, snudde og kjørte opp til garasjen og parkerte den der, var en audi og en buss som måtte gi seg da, kom jo faen ingen vei ;)

Kansje kansje ikke! :P Har ein gamel klasse kamerat som går på skule i Arendal, va hos ein kompis. Som tilfeldig vis bur på topen i et bygge felt. :D Joda, blei vist ståans i svingen. Så vidt æ kan se, er det rimelig polert der borte! :D

Men ja, har bare hat lappen 5 mnd, men har kjørt moderns bil, sitter som støpt! :driving Har ikke vært antydning til og vifte med ræva. Riktig nok er det ein 01 Peugeot 307. Men er ikke mer spes en ABS brems på den.

Men har nå ikke våre ute enda med min, Men alt for mærme et par gange! :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min er en drøm på vinterføre. har 195/50/15 pigg. kommer opp overalt og legger seg kun ut når jeg vil. som omtrent er i hver eneste sving:). men som sagt så er mondeoen min helt konge på vinterføre

He, ikke verst. Æ tru æ kjøpe nye dek te neste år! :D Med lit mindre profil. Får se hva økonomien sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider