Gå til innhold

AMA: Prosjekt, Nordlands Golf.

Ranger emnet

AMA

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tro meg jeg gleder meg..... :dj Venter bare på at fadern får fjærna pickupen sin fra garasjen min, så begynner monteringa :wave

skal dra imorgen å ribbe HELE corradoen min ¨får anlegg osv osv! Så da begynner jeg med montering av anlegg oxo! Skal spiller HØYT men PEEEENT!

*Deilig bil foresten*

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tenkte litt i dag om hvordan jeg skal montere stereon bak i bagasjerommet, og kom frem til at jeg skal bygge det slik at jeg kan ta ut hele greia på en enkel og grei måte når jeg event skal kjøre på bane O.L.

Men hvordan jeg skal få dette til og hvordan det blir seende ut vet jeg ikke enda.. Noen som har tips, triks og ideer? Så kåm med dem,- Gjærne bilder osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tenkte litt i dag om hvordan jeg skal montere stereon bak i bagasjerommet, og kom frem til at jeg skal bygge det slik at jeg kan ta ut hele greia på en enkel og grei måte når jeg event skal kjøre på bane O.L.

Men hvordan jeg skal få dette til og hvordan det blir seende ut vet jeg ikke enda.. Noen som har tips, triks og ideer? Så kåm med dem,- Gjærne bilder osv :)

Beste måte hvis u skal ha inn og ut annlegg så burde du bare ha en simpel kasse som passer inn og hjemme forsterkern bak sånn at når du tar av kassa så kommer forsterkera av! blir JÆVLIG TUNGT! hehe.

Startet på anlegget mitt idag og det blir nesten som dette her! VANNSKELIG å ta ut!

stereo_143.jpg

stereo_142.jpg

stereo_153.jpg.

SÅnt kommer mitt til å se ut HÅPER JEG!:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av stereoen som er i bilen nå..

61kk.jpg

Planen som er når jeg skal bygge og montere ny stereon, er å bygge det slik at det er lett og ta det ut ved event banekjøringer O.L

Tenker noe som å lage to håndttak så er det bare å løfte ut hele greia og lage noen smarte koplinger av ledninger så de blir "snapp off"..

Vet ikke helt hvordan jeg skal få dette til enda,men sitter og grubler.. Gjerne kåm med tips og triks- bilder osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt på den neye stereoen,- dette fikk jeg gjort i går...

dsc001307hv.jpg

dsc001458uw.jpg

dsc001496dz.jpg

Tok ut gammle stereoanlegget, ryddet litt i ledningsrotet og monterte og trekte kabler til frontsettene...

Flere bilder kommer etterhvert som det skjer ting... Regner med og bruke 14 dager på å bygge ferdig ....

dsc001470fz.jpg

dsc001461kg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider