oyove Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 har en '89 626glx, med sekvensstyring på førervinduet.. men omtrent hver gang jeg skal kjøre opp vinduet(lukke det) så stopper det halvveis og jeg må trykke på knappe en gang til, ofte kan det skje flere ganger på tur opp... er det mulig å komme til for evt å smøre selve vindusheisen elns...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Noen bruker å smære de glideskinnene til styreknottene som sitter fast i bakre knat øverst oppe i hjørnet. Det er svarte glide spor, smøres med silikonfett eller noe i den dur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 jeg bruker WD-40 i pakningen så glir vinduet superdupert det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Er ikke en resetting av vinduet som trengs da? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hvist det er samme system som på min at man bare trykker på en knapp så går det opp av seg selv så tror jeg at det skyldes treg mekanisme. Hvis jeg holder gjen vinduet mitt når det er på vei opp løser knappen seg ut akkurat slik den gjør når vinduet er i øvre posisjon (les: helt opp). Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg