kallle Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hei alle Jeg hører en ulyd fra venstre side foran, tror ikke det er drivleddet/drivknuten. Noen som vet hva som er det vanligste som slites? Bilen er kjørt 240000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus72 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hei alle Jeg hører en ulyd fra venstre side foran, tror ikke det er drivleddet/drivknuten. Noen som vet hva som er det vanligste som slites? Bilen er kjørt 240000km[/quote Lenkearm mellom stabstag og bærebru.Koster 270,- hos Mazda. Bytter det på 2 timer hvis du ikke er uheldig med de gamle festene, noe man gjerne er... Da er stikkord vinkelsliper og sveisebriller :deng Siter V6 growl never go out of style... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyret Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Bumpstoppene på støtdemperene på de bilene blir tørre. Knirker når du svinger på rattet når bilen står stille. Dra de nedover med to skrujern og smør med silicon Siter RX8 13B 192hk 05' Min RX8 x - Mazda MX5 NA x - Mazda 323 x - Ford Orion 2,0 x - Ford Fiesta (3stk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg