Gå til innhold

styling til Ascona C?

Ranger emnet

TG1

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hei Vectra 2000 fangarar er tøft!!!

Har bilde av min.. Er krasja no men held på rette den!

DSCN0040.JPG

DSCN0043.JPG

DSCN0049.JPG

post-669-13804851297246_thumb.jpg

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller styling fangarar til vectra med bør gå and... Er litt tilpassning for å finne ein fornuftig måte å feste dei...

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er han kompisen :)

Veldig synd at jeg har alt for lite penger for tiden. Klarer du å holde på den en stund?

Den er helt strøken? Hvis den er det så vil jeg sannsynligvis kjøpe den om ikke alt for lenge. Må bare se hvordan det blir med cashflow'en fremover :)

Pain is temporary, glory is eternal.

- '09 VW Golf 2.0TDI

- '94 VW Golf GTi 16v - prosjektbil

- '86 Opel Ascona C 1,8i - skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by halfmoon

Jeg er han kompisen :)

Veldig synd at jeg har alt for lite penger for tiden. Klarer du å holde på den en stund?

Den er helt strøken? Hvis den er det så vil jeg sannsynligvis kjøpe den om ikke alt for lenge. Må bare se hvordan det blir med cashflow'en fremover :)

får jeg salg på den selger jeg den, men du kan nu sjekke tilbake når du har peng å høre om jeg har solgt den. Fangeren er strøken ja, borsett fra ripper under, men det er jo vanlig.

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om jeg vil ha den eller ikke i begynnelsen av neste måned. Hvis du kunne ha ventet til da hadde det vært flott. Ganske sikker på at jeg vil kjøpe den.

Pain is temporary, glory is eternal.

- '09 VW Golf 2.0TDI

- '94 VW Golf GTi 16v - prosjektbil

- '86 Opel Ascona C 1,8i - skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren ligger i Vadsø (Finnmark). Den veier vel ikke over 25kg så da kan jeg sende den med posten. Portoen blir vel 220,- +

Har sendt en 17kgs pakke å den kosta 220,- ....

Eller jeg kan sende den med hurtigruten til trondheim feks hvis det er der du bor?

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider