Gå til innhold

Lambodør ute i vinden

Ranger emnet

Budde

Anbefalte innlegg

Hvordan åpner lambodører seg? Mener å huske at det er skjevt opp. Hvorfor skulle ikke disse tåle litt vind? Så lenge det blir innstallert profesjonelt, burde de jo tåle vind. Så lenge du ikke har tenkt til å kjøre i 190 med dørene oppe... :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er forskjell fra merke til merke ... Finnes jo en del forskjellige patenter på hengseler som gir deg "lambodører"...

Se om du finner noen som selger det, og spør de eventuelt ... De har sikkert erfaring ang. sine hengseler i alle fall ...

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bare ved å gå inn og ut..

Men jeg bor i ålesund hvor det blåser en del. Så jeg lurte på om det var noen ulemper med å ha lambodør

Største ulempen med lambodører er parkeringshus med lav takhøyde.. Tro meg.. Hender innimellom at man ikke kikker opp før man åpner døren..

Så lenge man holder seg til anerkjente merker på lambodørene bør det ikke være noe problem med vinden.. Etter å ha montert ett par sett med dører har vi kommet frem til at det er kun lsd og gt-factory som funker bra.. Styr for all del unna billige taiwan modeller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp. worder 1302 på den. gode merker gjør mye. IKKE KJØP NOE SOM ER BOLT ON TIL BILEN! de bruker små henglser som fungerer dårlig. mine dører (gt-factory)

funker helt smooth på bilen min. vind etc er ikke noe problem før det blåser

bortimot orkan her. og dørene oppe ved lavfartscruising gjennom sandvika en lørdags kveld når hovedgata er full av folk. har jeg hørt. :P

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 years later...
Lsd hengsler får du kjøpt overalt.

Universale LSD; http://www.streetdesign.no/?id=5312

Flere typer universale; http://bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx?vnr=&vg=9025&vgpath=Varekategorier/9023/9025

trenger du fler? ;D

Det spørs om han fremdeles lurer, etter snart 5 år ventetid :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider