Gå til innhold

Hjelp til prosjekt: Forberedelser til MB 190 prosjekt

Ranger emnet

Thomas189

Anbefalte innlegg

Jeg vet om et strøkent 2,3 16v interiør med svart delskinn, både bakseter og fremseter og dørsider for 6000spenn. Ville heller kjøpt det enn stoler til 1500kr stk+ baksete + masse arbeid+ dårlig kvalitet.

Dette blir dyrt....men noen som vet hvor jeg får senkefjører til 190E??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, er enig med deg der, men må ha no billig....du skjønner hvis du leste det jeg skrev litt oppå sia her...

16v setene er helt ok, men vil ha no annerledes når det gjelder intriør....

Og ettersom jeg ikke fikk med seter til bilen da den skulle bygges om til banebil.....så kjøper jeg no billig og ikke som det var...

De stolene til venstre er faktisk ikke så ille.. Ser ikke så aller verst ut og er gode å sitte i.. En kompis som har et par stående..

Mvh: Knut Olsen

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har prøvd de til høyre??

Det at det står Type R får meg til og tenke på Honda Civic type R

Slik er det for meg og... Du kan vel sprette dem av, tror jeg, få på AMG i stedet ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har prøvd de til høyre??

Det at det står Type R får meg til og tenke på Honda Civic type R

Forskjellen på de to stolene er vel bare at de til høyre er lether look.. Synes faktisk personlig at de til høyre er finest... Spesielt hvis du ikke skal ha røde detaljer på bilen..

Mvh: Knut Olsen

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Intriør: Siden du skal ha noe annerledes, selv om du ikke skrev noe om det i første tråden, villle jeg kanskje kikka etter f. eks C-klasse seter og putta inn, burde gå greit. Ellers så er jo orginalt best, jalla bøttestoler styrer man unna, er ikke noen jævla volvo eller riskoker...

Stoler

Baksete

Ratt Luisi-ratt er billige og gode å kjøre med, elellrs så har man jo sprtlineratt i skinn, digg ratt, men fremdeles ikke kindre enn 390 mm.

Pedaler Sitter de tikke pedaler der fra før av da, montere noe bæsj utapå annet enn ny pedalgummi er bare dumt, klumpete, stygt og øker iallefall ikke prestanda

Exteriør:

Bakrutespoiler

Hvite blinkers hva mener du med hvite blinkers, billigst får du standard hvite blinkers hos stjerneservice så vidt jeg vet, billigere enn feiltema. klarglass, rund baut ville jeg hørt med luxuxsline eller hauk motors

Understell:

Senkefjører evt fullt senkesett

Det lureste er å handle ett komplett sett, f. eks HR eller eibach, men man kan også koste på seg nye dempere(se http://www.stjerneservice.com og oem-dempere, er sachs supertouring du får, helt greie, også for senk), og ett rimelig senkesett, evt. klipp fjærene.

Om du skaffr standard bærearmer til W124 og stabstag til W124-sportline(27mm) så har du allerede gjort mye med dette og senk, standard-bærearmer til W124 er det samme som sportlinebærearmer til W201

Bestill også nye stag til bakstilling, får rimelige pakker på dette.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider