Gå til innhold

Kjøre av veien , miste lappen ?

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Er yaris ja.. Girkassen som liksom skal holde evig a du.. Ødelagt 2 allrede

Hehe! Hvorfor det, montro? alacocaina

Far min kjører faktisk Yaris Verso nå han. Er grei firmabil det.

Står Golfen din utenfor Peppes av og til?

Når kjører du, hvilke dager, klokkeslett?

Gjentar igjen as, verden er liten. cheers

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love is in the air, er det eneste jeg tenkte når jeg leste igjennom praten deres:D:D

:rolleyes:

Hehe, Øyvind, en Daihatsu-eier og Golf-eier? At det går ann å tenke slik! By the way, I'm not gay... hihi, det rimte...

:fingers:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei sann

Lest en del tråder her nå om folk som mister lappen etter å ha kjørt av veien der er glatt osv !! Selv om de har kjørt ekstremt sakte så har politiet fratatt dem førerkortet.. Kan de egentlig gjøre de ? Selv om det er helt uskyldig. Jeg kjørte av veien i går men det var fordi jeg lå brett så det holdt hehe. Fikk litt panikk for at snuten da evt skulle komme. Men vi fikk den kjapt opp takket være en fet litt eldre kar som hadde helt lattis hehe. Men hvis politet da hadde kommet ville de da tatt lappen min? Hvis jeg hadde forklart at det hadde løpt et dådyr rett ut i veien og jeg måtte foreta en nødmanøver ??

Dette var inne i sørkedalen for de som er kjent, og der løper det stad noen dyr ut i veien.. Var også kl 01 00 på natten..

Ihht §3 i vegtrafikkloven kan de ta fra deg lappen på stedet så lenge du er involvert i et uhell. (Du skal være Aktpågivende, hensynsfull, og varsom)

Forøvrig tror jeg nok en unnskyldning om at du styrte unna for et dådyr hadde blitt ledd bra av!

Det er bare 100% garantert sprøyt å si noe sånt.

(Vi har ikke dådyr i Norge, derimot en slektning som heter rådyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista lappen for en stund siden.. hehe..(tilbake nå, så veiene er ikke trygge) møtte opp i forhørsretten, og spurte dommeren, "hvis du rent hypotetisk hadde rygget bilen din ut ifra garasjen og ned i grøfta før du kom hit, kunne du da mistet lappen..!?"

Utrolignok som det er så svarte mannen ja...

Ifl. han så var det brudd på veitrafikkloven..

Bahh.. FOTHERMUCKER !!!

*Lættis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider