AfroAlien Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 dimma kit detta? få på hvit lakk, gammel gruppe B klistermerker og felger... så begynner det å komme seg... motor er det i denna da? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 dette er gutmann breddekit dimma er også fett Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Det var 1.1 i den med den er "trimmet" til 1.3 aneglsmili Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hvis noen har en gti delebil. Ta kontakt. Har mange planer med bilen. Men får se hvor mye som blir gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Hva synes dere omm denne råe bilen?Har den potensiale? Gjerne gi terning kast... yodude Haha kult, terning kast: svak 4 (mye som kan gjøres fortsatt :thumb ) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 GTi har stivere chassi enn vanlige 205'er. Det har derfor vært problem med ombygging/godkjenning... Men det kan bli artig prosjekt!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 noen som har peiling på om det må tuv papirer for å få den godkjent? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 noen som har peiling på om det må tuv papirer for å få den godkjent? Nei du trenger papirer fra peugeot, men er ikke sikker på om du får det fra 1.1 til GTi. Men ta noen søk inne på denne siden. Der er ALT rundt 205 diskutert før! http://www.peugeotklubb.no Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 jeg sier bare en ting, gruppe-B t16!!! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 jeg sier bare en ting, gruppe-B t16!!! Ujjameien, det hørtes billig ut!! Nye farge® nye felger og en MI-16 (Eller T-16 selvsagt) maskin så er vel de en grei bil det der. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Det hadde vært digg med en t16 maskin ja. Men kunne gjerne hatt 1,9 gti også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 breddinga er fet den, og visst bilen er en gti så blir det bra med bedre farge og MYE større hjul denne er tøff! Oi, se der var jo gamle bilen til to kompiser av meg:) Det har jeg rast mye rundt i , utrolig grom bil på veien, henger som faen og har 1.9 GTI motor. Syns denne er veldig pen, og gjennomført med rødt interiør (seter og gulv) også, og røde recaro. Sist jeg så den gikk den på Voss, en ungdom som kjørte den. Er det der den er enda, noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 sjelløs bil, terningkast 1 Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Min Gamle: snufs...min gamle bil det her:( et virkelig savn! og det stod ikkje meir enn 1,6 gti motor i den. NOEN SOM VEIT KEM SOM HAR DEN NÅ? ikkje det at eg nødvendigvis vil ha den tilbake, men hadde vert kjekt å sett den igjen! Har gått fra Gutmann til Dimma nå, så er ganske fornøyd med mitt nye prosjekt Min Nye: Når det gjelder den gule, hadde eg faktisk tenkt å kjøpe den, siden eg så potensiale med den, men siden den ikkje var gti, hadde det gjort heile prosessen med mi16 ombygging for mye. men spander på den lakk, felger og breiere dekk, så skal den nok bli bedre likt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Personlig syntes jeg at det øverste bildet var så morbid stygt at det faktisk ble pent; jeg aner et absolutt potensiale :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg