Smygen Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg satte igårkveld bilen i fra meg på jobb (Sandnes) pga at jeg lånt stor bil der for å hjelpe en kammerat med å flytte. Når jeg da idag tidli kom på jobb såg jeg at den ene bakdøra stod på gløtt og alle de andre dørene var åpne + bagasjerommet. Men det eneste som var blitt stjelt va 2x10kr som låg under håndbrekket :pray og så hadde de dratt ut en del rot som jeg hadde frammi hullet forran girspaken. Cd spiller, sub, forsterker, høytalere, verktøy... ALT som jeg hadde i bilen fikk ligge i fred heldigvis.. hadde golf 2 før og den ble rensket to ganger. Men når jeg etterpå gikk over bilen kan jeg ikke si noe tegn til inbrudd. Er deg så såre enkelt å komme seg inn i en golf 3??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Det er null problem å komme seg inn om håndtaket brekkes av / bøyes tilbake. Ellers bør det være ganske greit å få dem opp om man har slik tynn pinne da :deng :aug: Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg klarer å åpne passaten til en kompis med nøkkelen min.. men han kommer inne inn i min.. teit at slikt går Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Derfor skal man fjerne håndtak ;) heheh.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Derfor skal man fjerne håndtak ;) heheh.. Helt enig :pray Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg klarer å åpne passaten til en kompis med nøkkelen min.. men han kommer inne inn i min.. teit at slikt går Er forskjell på Golf 2 og Golf 3 da, vet at 2ern er kjempeenkel å komme inn i med andres nøkler (er vel fordi låsesylindrene er gamle og slitte), men er vel litt værre med 3ere. Få dere alarm og :deng Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Er forskjell på Golf 2 og Golf 3 da, vet at 2ern er kjempeenkel å komme inn i med andres nøkler (er vel fordi låsesylindrene er gamle og slitte), men er vel litt værre med 3ere. Få dere alarm og :deng Dette er en pazzat 94mod da.. Sikkert samme låser som på golf 3 da? det jeg mente å skrive var at jeg kom inn i bilen hans, men ikke han i min.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smygen Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 tror jeg skal gå for en alarm snart ja.. må bare komme litt bedre opp økonomisk. kommer også til å legge ut en liten prosjekt tråd når den tid kommer. Fåreløpig eg det bare 40mm senk og 17" og vr6 leppe som står på og det er ikke akkurat noe til å hoppe i taket av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg