Gå til innhold

Varmeseter

Ranger emnet


Kurtemann

Anbefalte innlegg

Har en 35i Passat hvor varmesetene ikke funker.

Noen som kan dele erfaringer med å fikse dette?

det er jo så jævli kaldt ute om dagen!

 

Så lurer jeg også på om noen har en tomgangsregulator liggende til salgs billig?

Kan også kalles for Tomgangsjusterer som de sa på Møller.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis sikringa ryker når du setter de på er det sikkert kortslutning i stolen.. Vet ikke hvordan dette ordnes.

 

Veit ikke om sikringa går, finner ikke ut hvilken sikring det er.

Det står ikke noe i instruksjonsboka.

 

Det er lys i bryteren på dashbordet.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delenummeret skal stå på regulatoren..

 

Kanskje det er slitt vekk?? Er det på en av de fire jeg har..

åssen motor har du?? 9A??

 

 

Har ikke peil på motorkode.

veit bare 1,8i

 

skal se litt nærmere på regulatoren...

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker de aldri eller bare noen ganger?

mine er sånn at når jeg justerer varmen så plutselig blir de varme så blir de kalde. altså potmeteret eller vri brytern (for de som ikke er inn i elektro gamet hehe) som er defunken.

 

hvis sikringa er defekt er det vel enten korslutning i elemente eller bryter, vipp ut brytern å mål spenningen ut mens du justere hjulet, blir det økende spenning her er det elementet som er problemet, er det ikke noe spenning her så måler du foran brytern å sjekker om det er strøm der.

Er ikke du sånn tog elektriker da?

 

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker de aldri eller bare noen ganger?

mine er sånn at når jeg justerer varmen så plutselig blir de varme så blir de kalde. altså potmeteret eller vri brytern (for de som ikke er inn i elektro gamet hehe) som er defunken.

 

hvis sikringa er defekt er det vel enten korslutning i elemente eller bryter, vipp ut brytern å mål spenningen ut mens du justere hjulet, blir det økende spenning her er det elementet som er problemet, er det ikke noe spenning her så måler du foran brytern å sjekker om det er strøm der.

Er ikke du sånn tog elektriker da?

 

Vemund

 

Som jeg har skrevet over her, Jeg veit ikke hvor sikringa er.

Så jeg veit IKKE om det er en kortslutning der.

 

Jeg vil anta at bryter får spenning siden det er lys i den. Men lyset blir vel muligens forsynt fra en annen kilde.

 

Jeg skal ta tipsene deres om å sjekke elementene.

Men som sagt, jeg veit ikke hvor sikringa sitter, for det står ingen steder.

Skrik ut hvis noen veit det.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår