Fiat 131 acing Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Skal ut å hive igang kupevarmeren min jeg nå.. så jeg kan få lukket alle dørene.. Jepp.. det er deilig å ha Passat igjen.. sukk... Men varmesetet mitt fikk jeg fikset idag.. tok dem ca en halv kaffekopp å bytte releet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Har heldigvis caliptere bak :) Hadde samme problemet selv med trommler. Men kan bare hende at det har kommet fukt inn i brekkwirene dine og de fryser da. De er billige og raske å bytte. Hør med en bensinstasjon om du kan låne bukken en kveld. Sånn er de snille i Risør =) Blir forresten jul på meg her i Risør, da skal jeg hive bilen opp på bukk, etterkontrollere hjullagra bak, bytte siste ytre styreledd, og IGJEN hive felgene opp på avbalansering for å være sikker på at de er runde. Denne ristingen gjør meg lei! :( Jeg har caliptere bak jeg også! det hadde jeg på CL'en også. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ehi der, hadde problemer med håndbrekket jeg å,skiftet wirene men ingen forskjell... tok av caliperne å dro den "tappen"som waieren drar i på claliperen å dro den litt "ut" av den sånn att jeg kom til før å smøre den skikkeli får det kan danne seg rust rundt den i calipperen, nå har jeg ikke problemer lengere... fikk tipset av gammel svigers,han hadde gjort det på corradoen til sønnen å på sin egen passat..(misunneli på han ja 91 mod gt med alt av utstyr å skinn.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ehi der, hadde problemer med håndbrekket jeg å,skiftet wirene men ingen forskjell... tok av caliperne å dro den "tappen"som waieren drar i på claliperen å dro den litt "ut" av den sånn att jeg kom til før å smøre den skikkeli får det kan danne seg rust rundt den i calipperen, nå har jeg ikke problemer lengere...fikk tipset av gammel svigers,han hadde gjort det på corradoen til sønnen å på sin egen passat..(misunneli på han ja 91 mod gt med alt av utstyr å skinn.....) Har fått det samme tipset av fattern. Jeg bare gidder ikke å skru bil nå om dagen. 11- Grader ute! Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg