Reset Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 jeg har en golf med takluke.. kom hjem og satt meg inni idag, so fikk jeg vanndråper i hodet.. :s jeg såg opp, hele takluketrekket var full av vann, hang nesten ned.. hva er det da? er det pakkninga? eller er det dreneringen? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Som oftest dreneringen, prøv å stake den opp med en streng. Trykkluft er ikke lurt, slangen kan løsne og da har du en stor jobb for å få den på igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hmm... oki.. hvor er utgangen da? sånn at jeg ser hva som kommer ut`? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Ligger drenering i alle 4 hjørner på taklukekassetten. De forankommer ut bak innerskjermene(plast). De bak kommer vel ut i hjulbuen/innerskjermen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 årsmodell er golfen din? På ->88 modellene er vannrenna bakerst på selve takluka underdimensjonert. Det fører til at vannet renner over kanten å ned på trekket. Hadde det problemet på min. Bytta til renne fra en 88-> golf Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 jeg har en golf med takluke.. kom hjem og satt meg inni idag, so fikk jeg vanndråper i hodet.. :s jeg såg opp, hele takluketrekket var full av vann, hang nesten ned.. hva er det da? er det pakkninga? eller er det dreneringen? Det er garantert pakningen. Skal mye til at dreneringene tetter og rennene er underdimensjonert så hvis ikke pakningen holder tett nok kan du ikke unngå lekkasje. Har byttet denne på ett titalls med golf 2 jeg har hatt. Dreneringene har aldri vert problemet. Synd den er så dyr. Koster vel ca. 700 på vw. Ett par år siden sist jeg kjøpte men.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Pakningen skal ikke holde helt tett. Vil tro renna i bakkant av takluken din har rustet i stykker. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Støtter den, på min måtte jeg bytte pakningen, trodde det kanskje var alt det andre, men det bare fortsatte å lekke...til slutt byttet jeg pakningen, og da var alt i orden. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 det er en 85 modell Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 har litt lekasje fra takluka i rocco'n min jeg.. stygge regn vær :( vet ikke helt va det er... var masse vann i gulvet, men testa takluka (helte et glass vann på) og ingen ting rann igjennom.. ane ikke hva det kan være... Hvor finner jeg evt. tette dreneringshull? har også lekkasje inn i bagasjerommet.. der trur jeg det er pakninga som ikke er helt tett.. noen som vet hva jeg kan gjøre for å få tetta dette? Kjipt å ha lekkasje! Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hat en saab 9000 æ ska kjøpe, men tidligere eier sier at det e litt rust i tak luka, og i bil døra, så får bilen billig! kordan ska æ ordne dette? Om det ikke må te en pro kar!? Og ca. priz blir det å reparere det? Han sier det er svært litte rust! Dette må du vell spørre om i en SAAB tråd å ikke i en Golf 2 tråd:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 har hatt samme oproblem jeg og det var renna som manglet på min,men ska mye til det er pakningen,jeg hadde ikke pakning på i 2 uker etter jeg fikk vannrenna fordi jeg trengte bilen å di fikk ikke inn pakningen på vag så jeg kjørte uden,ikke noe vann inn i det hele tatt så skjekk dreneringene å vannrenna.spyl litt vann oppi luka når den er open så ser du fort om det renner ud bag å framme eller om det ikke kommer noe ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Fikk samme problem i dag. Satt og spiste frokost og tenkte at det er jammen bra at bilen holder tett. komm ut og satt meg inn i bilen. Men når Jeg begynte og rygge så fosset vannet ned over meg i bak kant på luka. må jeg stake opp i gjenn dreneringa der da? Finner ingen hull i bak kant der som vannet kann renne :S MVH Alf Arne Hauso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg