Gå til innhold

Endelig ny e34!

Ranger emnet

max190

Anbefalte innlegg

Nå har eg endelig fått fingen ut og kjøpt meg e 34 igjen. bilen er ein 92 modell 525i med M interiør, ratt og girkule. bilen skal vere bra velholdt i frå forrige eier, som har hatt den i 9 år. før det var det en eier i tyskland siden den var ny.

bildene her blei tatt av tidlegare eigar, skal så snart som mulig ta et par nye bilder.

Planane for bilen er å fikse det som er gale:

rust i bensinrøyr

sliten styrekule

enkelte rustflekker

bytte sidestøtte i førersete

+ friske den opp litt

kvite blinklys rundt heile bilen

angeleyes

nye felger til våren

lyktelister kanskje?

pluss andre småting kom med tips vist noen har noe!

777501-bilde2-bil026.jpg

777501-bilde1-bil025.jpg

777501-bilde3-bil028.jpg

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil.

Så pen ut den, fin fargekombinasjon. Skulle gjerne hatt sportsseter selv.

Forslag:

Senk, 18" Alpina felger (evnt. look a`like), lakkere helt ned, V8 fronten og hvite blinklys. IKKE øyelokk.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg rondell felger med skikkelig god kant. kvite blinkers er bestillt, angeleyes driver jeg å vurderer litt, tror nok det blir det jeg tar. hengerfestet er avtagbart, så det er ikke synlig.

lurer på å senke den 40/20 eller om jeg burde senke mer? jeg mener personlig at den trenger ikke bli ekstremt lav, bare få vekk litt av høydeforskjellen framme og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg rondell felger med skikkelig god kant. kvite blinkers er bestillt, angeleyes driver jeg å vurderer litt, tror nok det blir det jeg tar. hengerfestet er avtagbart, så det er ikke synlig.

lurer på å senke den 40/20 eller om jeg burde senke mer? jeg mener personlig at den trenger ikke bli ekstremt lav, bare få vekk litt av høydeforskjellen framme og bak.

40/20 synes jeg blir for lite.

hadde tengt til å senke min 40/40 men da jeg ikke fikk levert komplett senk til min til en overkommelig pris så måtte jeg bestille 60/40,

men det kan jo hende det blir for mye. hehe

og av styling trenger du egentli av ei front leppe.

BRA bil yodude . men hva slags motor har du?

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40/20 synes jeg blir for lite.

hadde tengt til å senke min 40/40 men da jeg ikke fikk levert komplett senk til min til en overkommelig pris så måtte jeg bestille 60/40,

men det kan jo hende det blir for mye. hehe

og av styling trenger du egentli av ei front leppe.

BRA bil yodude . men hva slags motor har du?

2,5 l 24v m50 er vel navnet på den. 192 hk i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 sett 18" til salgs for en rimelige penge, de som står i avetaren (Ac schnitzer Type 2 replica, og OZ Supernova Brønnfelger) og noen som ligger på kjøp/salg forumet. Begge settene er som nye :)

får ikkje kjøp og salg forumet til å virke akkurat nå, men skal sjekke når jeg får det til å fungere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merka egentlig ingenting på styringa ved normal kjøring, men over humpar og slikt så dunka det liksom ein del under bilen. men i ditt tilfelle så er det sikkert ei kule mellom styresnekka og styrestaget som er slitt tenker jeg. viss ikkje så kan det vere at det kan hjelpe med ein forstillingskontroll kan hjelpe siden du har senka bilen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider