max190 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nå har eg endelig fått fingen ut og kjøpt meg e 34 igjen. bilen er ein 92 modell 525i med M interiør, ratt og girkule. bilen skal vere bra velholdt i frå forrige eier, som har hatt den i 9 år. før det var det en eier i tyskland siden den var ny. bildene her blei tatt av tidlegare eigar, skal så snart som mulig ta et par nye bilder. Planane for bilen er å fikse det som er gale: rust i bensinrøyr sliten styrekule enkelte rustflekker bytte sidestøtte i førersete + friske den opp litt kvite blinklys rundt heile bilen angeleyes nye felger til våren lyktelister kanskje? pluss andre småting kom med tips vist noen har noe! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Pen kjerre. 9*17 med latterlig lavt offset er forresten en sikker vinner på E34. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Og det hengerfestet som er på bildene er avtagbart, så den ser ikkje så teit ut til vanlig. vist nokon har brukte greie 18" til meg så må dei sei i frå, kan til nøds vere 17", men helst 18" ka så helst merke, berre kom me forslag vist du har. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Grattis med ny bil. Så pen ut den, fin fargekombinasjon. Skulle gjerne hatt sportsseter selv. Forslag: Senk, 18" Alpina felger (evnt. look a`like), lakkere helt ned, V8 fronten og hvite blinklys. IKKE øyelokk. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Pen e34 det der, calyporød kler virkelig 5 serien. Forslag til mods: Senk, rondell evt BBS felger (med KANT), lakkere helt ned, fjerne hengerfeste, hvite blinkere rundbaut og sorte DE lykter. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kunne godt tenkt meg rondell felger med skikkelig god kant. kvite blinkers er bestillt, angeleyes driver jeg å vurderer litt, tror nok det blir det jeg tar. hengerfestet er avtagbart, så det er ikke synlig. lurer på å senke den 40/20 eller om jeg burde senke mer? jeg mener personlig at den trenger ikke bli ekstremt lav, bare få vekk litt av høydeforskjellen framme og bak. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kunne godt tenkt meg rondell felger med skikkelig god kant. kvite blinkers er bestillt, angeleyes driver jeg å vurderer litt, tror nok det blir det jeg tar. hengerfestet er avtagbart, så det er ikke synlig. lurer på å senke den 40/20 eller om jeg burde senke mer? jeg mener personlig at den trenger ikke bli ekstremt lav, bare få vekk litt av høydeforskjellen framme og bak. 40/20 synes jeg blir for lite. hadde tengt til å senke min 40/40 men da jeg ikke fikk levert komplett senk til min til en overkommelig pris så måtte jeg bestille 60/40, men det kan jo hende det blir for mye. hehe og av styling trenger du egentli av ei front leppe. BRA bil yodude . men hva slags motor har du? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Har 2 sett 18" til salgs for en rimelige penge, de som står i avetaren (Ac schnitzer Type 2 replica, og OZ Supernova Brønnfelger) og noen som ligger på kjøp/salg forumet. Begge settene er som nye :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 40/20 synes jeg blir for lite.hadde tengt til å senke min 40/40 men da jeg ikke fikk levert komplett senk til min til en overkommelig pris så måtte jeg bestille 60/40, men det kan jo hende det blir for mye. hehe og av styling trenger du egentli av ei front leppe. BRA bil yodude . men hva slags motor har du? 2,5 l 24v m50 er vel navnet på den. 192 hk i alle fall Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Har 2 sett 18" til salgs for en rimelige penge, de som står i avetaren (Ac schnitzer Type 2 replica, og OZ Supernova Brønnfelger) og noen som ligger på kjøp/salg forumet. Begge settene er som nye :) får ikkje kjøp og salg forumet til å virke akkurat nå, men skal sjekke når jeg får det til å fungere Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg har laget en side på det : http://home.no.net/coa525/Felg/Felg.htm Fin bil du har fått deg forresten :) Gratulerer! Passer du bra på denne , så kommer du til å få MYE glede ut av den, det har jeg ;) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Nå har jeg vert å sjekket opp i om det var styrekula som var gåen, og det stemte. får bestille ny i morgen, koster sikkert sjorta. får bestille nytt bensin rør og i samme slengen. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kan jeg spørre hvordan bilen oppførte seg ? Mtp på styrekula som var gåen.. Har endel slark i styringen min , å nå SKAL det vekk.. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 merka egentlig ingenting på styringa ved normal kjøring, men over humpar og slikt så dunka det liksom ein del under bilen. men i ditt tilfelle så er det sikkert ei kule mellom styresnekka og styrestaget som er slitt tenker jeg. viss ikkje så kan det vere at det kan hjelpe med ein forstillingskontroll kan hjelpe siden du har senka bilen!? Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Skal du ha de in-pro angeleyesene, anbefaler jeg øyelokk øverst. For de ringene er trill runde, og med list får de et brudd slik ringene er org. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg