Gå til innhold

Endelig ny e34!

Ranger emnet

max190

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med ny bil! Kan bli pen denne her! Iallefall dersom du følger dr.S sin oppskrift;)

Takk takk, får sjå ittekvart med lysa, det er ikkje det som står øverst på prioriteringslista akkurat nå, men etter kvart skal eg ha angeleyes. først skal alt det tekniske vere 100% før eg begynner å svi av penger på ekstra dill dall.

har vore i haugesund å fått tak i styrekule, og bestillt bensinrør i dag. hørte på pris på sidepute i førersetet og, men eg trur heller eg tar opp jakten på skinn/delskinn interiør.kosta nesten 1600,- for ny sidepute :(

men nå skal styrekula på plass.

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grabba med ny lekker bil! Kikket lenge på denne selv, men kom meg aldri så langt.. hehe..

Ville personlig valgt V8 front/panser, hvite bilnk rundt om, pen senk, 18" M5 look a like 95', M5 styling og en skikkelig polering!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde eg fått tak i nürnburgring sett, så hadde eg vore storfornøgd. for eg trur ikkje eg kjem til å lime på an noko anna. eller skal jo aldri sei aldri, men akkurat nå så vil eg ha den mest mulig clean bmw.

fekk tak i utstyrsliste, over det som blei levert orginalt med bilen når eg var å henta styrekula. blant anna sport suspention m ratt og girkule, sport seats ++++ skal skrive opp alt som stod der når eg finner lista igjen.

men nå reiser eg på jobb, så eg kommer sikkert ikkje til å oppdatere tråden så mykje før i neste veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grabba med ny lekker bil! Kikket lenge på denne selv, men kom meg aldri så langt.. hehe..

Ville personlig valgt V8 front/panser, hvite bilnk rundt om, pen senk, 18" M5 look a like 95', M5 styling og en skikkelig polering!

kvit blink e på vei, 18"rondell eller m5 er drømmen til sommaren, kan og ver det blir 17". polering treng den sikkert og, men eg lure litt på om eg ska lakka den heilt ned, for då kan eg ta eine bakskjermen litt + ei dør som har litt riper.

noken så har peiling på kor lik farge ein lakkerer klarer å lage nå bilen er blitt noken år? eller vil det sjå heilt teit ut vist eg får lakka ein bakskjerm og ei dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

God Jul folkens!

Har hatt lite tid til bilen i det siste, men etter nyttår ein gong så må eg få bestillt/ henta lykter. blei noko kluss med bestillinga av blinklys, men nå lurer eg på om eg heller skal bestille klare lykter til hele bilen... nokon som veit kor det går an å få tak i klare tåkelykter til e 34?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
denne bilen kan bli fet den...ihvertfall med hjelp av CoaSlip (han har rååå bil) :pray :pray :pray :pray

Ja! den bilen hans har eg sansen for!

På torsdag fekk eg meg ein skikkelig juleoveraskelse. Innkalling til førstegangstjeneste:( det vil sei at det sansynligvis blir mindre penger til bil framover. Noken så har tips til korleis ein får dimma? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. vist du får deg en god jobb så kan du søke om å sleppe.. en kompiss av meg fikk jobb i olja og han slapp å gå.

og har faktiskt hørt at det hjelper å ha lån..( av en eller annen grunn) knock

Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil dimme... gleder meg til miltitæret jeg!

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å se hvordan militæret faktisk ER før du vurderer å dimme. Hilsen en som hadde 12 fine måneder.

Jadå, kan sikkert bli bra det, men det var berre det at det kom på ein måte litt på feil tidspungt.

Eg har tenkt å prøve, å ting blir ofte litt sånn som ein gjer det til sjølv, så det er berre til å stå på så kan det sikkert bli bra det.

Det store spørsmålet er vel i grunn om bilen skal selgast, avskiltast eller lånast vekk til dama, eller om eg skal ha den med. selge Motorsykkelen er ikkje akuellt;) Er jo ikkje noko gullgrue sånn økonomisk sett å vere i forsvaret. Men eg får prøve å få jobba litt når eg har perm så kan det nok gå seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gom bil! :D selge den? for hvor mye?

Vil helst ikkje selge den, den er veldig god stand, slik at det er et veldig bra utgangspungt til å bli ein skikkelig grom bil...

Har og blitt innkalla til jobbintervju i morgo, så då kan det forhåpentligvis ordna seg med ein liten utsettelse i militæret, (vist eg får jobben då). Det er ein gunstig jobb med tanke på bil prosjektet og, jobba 14 dagar, fri 21. pluss ei heilt grei lønn, dvs eg får både tid og penger til alle ting som skulle vore gjort noko med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!

- Det eg ville ha gjort var å ta på den svarte blinkers og mørke angel ayes... ser mykje finare ut (etter min meining, men bilen som du har er jo rød, hadde kanskje passa betre på ein litt mørkare bil?)

- Senking med bilsteindempere (skal ha det på min nå, SJUKT veggrep)

- Stab stand i motorrommet og gjerne bak også :-)

- Det skal ligge ledninger til å få el vinduer bak også (vist du ikkje har det)

Ellers så kjem eg ikkje på noko meir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider