max190 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Gode dempere og fjærer er en nødvendighet borti der som du bor, er jaggu svingete, klarte å sneie borti autovernet borti høgget der en gang (mellom matre og rosendal en plass) Ja, det trengst! men eg er litt i tvil om eg skal kjøpe dempere og senkefjører, eller om eg skal kjøpe coilovers... er vist dyrt og med coilovers, men det er sjølsagt det som eg har mest lyst på. Mellom matre og rosendal er det skikkelig bra rallyveier;) Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ja, det trengst! men eg er litt i tvil om eg skal kjøpe dempere og senkefjører, eller om eg skal kjøpe coilovers... er vist dyrt og med coilovers, men det er sjølsagt det som eg har mest lyst på. Mellom matre og rosendal er det skikkelig bra rallyveier;) Til normalt bruk er jo senkefjører og dempere helt ok. Og litt billigere. Men du får det du betaler for ofte, kvalitet koster. Får coilovers ned i et par tusenlapper, men de stinker generelt sett. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ja... det blir ikkje noko banekjøring med den bilen uansett, så mulig det berre blir senkefjører, og litt stive dempere, eller kanskje gule koni. får sjå, men det må byttast snart, for den er ganske "segen" bak, og alt for høg framme. pluss at det lek olje ut frå den eine demparen bak. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Bytta nettopp fjærer på min 525, og betalte 3200,- for Eibach Pro Senkesett til min. Det tidligere senkesettet som stod på var et som var kjøpt hos GS bildeler (sånn 2000kr-sett) Det var bare 3 år gammelt og hadde allerede knukket på fjærene bak. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Bytta nettopp fjærer på min 525, og betalte 3200,- for Eibach Pro Senkesett til min. Det tidligere senkesettet som stod på var et som var kjøpt hos GS bildeler (sånn 2000kr-sett) Det var bare 3 år gammelt og hadde allerede knukket på fjærene bak. kor fekk du tak i det? kor masse senka d? Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i dempere uten at det koster en formue på en e 34? tror snart det er på tide å bytte nå for å si det sånn. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg