ExceL Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 er det noen her på forumet som vet hvor lang leveringstiden på http://www.b4you.no er? hvis de har alt som skal sendes og slikt på lager.... :wave takker for nesten alle innlegg! :wave Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Be-4-you er konkurs det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Be-4-you er konkurs det... b-4-you er konkurs ja! men ikke www.b4you.no! b-4-you er noen andre.. uhhmmwhat? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nix. Er det samme det. Men tror kanskje det er EBC Brakes som har tatt over. Bare å lese litt på forumet til be-4-you det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nix. Er det samme det. Men tror kanskje det er EBC Brakes som har tatt over. Bare å lese litt på forumet til be-4-you det... ja, stor sannsynlighet for det! fant web-adressen dems på mailene de har sendt meg, men b4you er allikavel b4you onfiredevi back to topic! vet noen leveringstiden dems? ahahahhaha Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Er det ikke bare å ringe å spørre da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Leveringstiden er alt fra null til aldri, kommer an på hva du skal ha. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Leveringstiden er alt fra null til aldri, kommer an på hva du skal ha. skal ha silikonslanger som er på lager hos dem.. noen som har peil på hvor lang leveringstiden er hos dem på lagervare?!?!??! :rockets doh Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Bruker kollevold til slikt jeg... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Det de har på lager har gått rimelig smertefritt og fort, men det som ikke er på lager derimot:( Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Det de har på lager har gått rimelig smertefritt og fort, men det som ikke er på lager derimot:( oki.. hos kollevold tar det omtrent 6 uker før jeg får det jeg trengte! ringte å spurte så.. de hadde ikke det jeg skulle ha på lager.. well Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Da hører du hos KRB Trading. Har det meste på lager, og leverer veldig kjapt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Da hører du hos KRB Trading. Har det meste på lager, og leverer veldig kjapt høres koselig ut det, men jeg har bestillt hos b4you! hvorfor tror du ellers jeg spør om dette? :crazysant de hadde inne, så derfor lurte jeg på hvor lang tid det omentrent ville ta!! yodude Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 høres koselig ut det, men jeg har bestillt hos b4you! hvorfor tror du ellers jeg spør om dette? :crazysant de hadde inne, så derfor lurte jeg på hvor lang tid det omentrent ville ta!! yodude Hvis du synes det tar så lang tid, så ringer du vel å spørr???? :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 er jo bare en rask tlf det Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg