Gå til innhold

Låner du bort bilen din?

Ranger emnet

fribbern

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

he..

Man skulle tru at jeg kan besteme over min egen bil.

Hadde vært noe annet vis det var en bil jeg hadde sammen med dama.

Men jeg er ung og har dyr forsikring. blir den kræsjet, så kan jeg ikke bruke forsikringen med mindre bilen blir totalvraket. Skjer det noe er jeg taperen på dette.

hehe, vet ikke helt om jeg gjorde meg forstått i den posten... :)

jeg snakket til din fordel :)

vil du ikke låne den bort, så er det ditt valg, og de skal ikke bitche om det, så enkelt er det... :)

det er din bil, din forsikring, og din risikovurdering.. :)

stå på krava! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som topic sier, låner du bort bilen din vis folk spørr?

Jeg gjorde ikke det, da moren til min samboer skulle ha den for et unødvendig ærend. Dette har blitt stor sak nå og mye kranglig mellom meg og dama.

Er jeg sær som ikke vil låne den bort?

Hvordan er dere med bilen, hvem får kjøre den og hvem låner du den ikke til?

Du er den eneste som IKKE er sær syntes jeg...

Be dem å våkne opp, bilen er din, dermed bestemmer du...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hadde spurt trur jeg de fleste hadde holdt kjeft etter å ha prøvd clutchen, ford-clutch x 10++

Hadde lånt til pappa, men ikke mamma(ikke faan), noen kompiser har sjansen.

Men ikke mange som spør da det ikke er skilt på den.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på bilen. Hadde det vært en bruksbil som ikke var kostbar, så hadde de fått lånt den.

Låne bort en strøken bil med dyre felger, stash og som jeg hadde lagt ned mye arbeid i? Hadde ikke vært aktuelt. De må da respektere det uten å skape et helvette for deg.

Når det gjelder MC så er det absolutt NEI! Man låner aldri bort mc. Er så lett å smelle. Når det koster 9000 kr for en liten sidekåpe så sier det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! går ikke på den igjen. svigermor har lånt 1 gqang og bevist at ho ikke kan kjøre senka bil! 60 over de derre hemmik humplene( de som ikke dekker hele veien.) og det endte med at ho slo skjeivt oppheng ++. satans kjerring sto ikke høyt i kurs da! kom med at ho var så vant til å låne en rav 4 osv

skal da merke forskjell på å kjøre en lav stiv ibiza og en stor toyota!

ikke lån bort bilen om det finnes sjanse for at det kan skje noe! :deng :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider