MAZDA GT-R Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Tøff Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Synes felga så litt tamme og små ut på bilde, de ser mye tøffere ut i real life synes jeg. Men bilen er grei den, er fornøyd jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Er det 16' eller 17' felger ? Evt. Hvilke senkefjærer bruker du ? Andre mods ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Det er 7,5 x 17 speedline 2113. Sitter mazdaspeed fjærer på bilen. Ellers har jeg laget eksos hele veien fra turbo. Det største K&N filteret jeg fikk plass til med 3" rør fra filteret og inn på luftmengdemåler, 1,25 bar ladetrykk, kort giring fra mazdaspeed. Skal ha på andre fjærer til vinteren igjen, synes bilen blir litt for understyrt på vinteren, men det er jo ingen problem på sommeren. Tror den blir litt for lav i ræva på vinteren, for den er jo rimelig høy bak med orginalfjærer. Men jeg vat som sagt ikke, synes bare den er mindre understyrt med orginalfjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Well.. 1. Hva styrer du trykket med ? Eksos og filter gir vel max 1.2 bar på 7K rpm i 4. og kraftig oppoverbakke uten boostcontroller :) 2. Kort giring fra Mazdaspeed ? Mener du drevsett i girkassa eller bare en kortere girspake (shortshift) ? 3. Hva koster de fjærene fra mazdaspeed ? Vet du om de er stivere enn Eibach Pro kit ( som forøvrig er ute av produksjon) ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Jeg styrer trykket med ventil i fra XS, det er bare short shift ja. Den fugerer fint den, men selve girspaken er litt kort så jeg skal forlenge den. Jeg synes bilen er stivere enn med settet fra eibach. Har ikke hatt eibach på min, men jeg har montert det på en annen gt-r før. Husker ikke prisen på fjærene, men de er i hvertfall gule. Husker ikke hvor mange runder de er men jeg kan finne det ut hvis du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhacing Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by MAZDA GT-R .... hvite hjul er tingen:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Hva slags clutch kjører dere andre med gt-r med? Har satt i ny orginal, men det holder ikke helt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by MAZDA GT-R Hva slags clutch kjører dere andre med gt-r med? Har satt i ny orginal, men det holder ikke helt.... Jeg lurer på det samme. Kjører selv med orginal clutch men denne slurer med trykket skrudd opp. Merket det veldig godt ut fra slaktern på rudskogen ( Hvis det ikke var hjula som slapp da :D :rolleyes: ). Har egentlig lite lyst til å bytte til værre ting da den sluringen sikkert avverger girkasse ras. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Akkurat det har jeg tenkt på også, tror den kassa blir kortlivet hvis man kjører med sinter og trimmet motor. Har vært med å reparert slike kasser før, dyr morro. Tenkte jeg kanskje skulle prøve med en sterkere trykkplate sammen med orginal lammel neste gang. Noen som har prøvd dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet April 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Et bilde til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Kjører med sinter lamel og orginal trykk plate funker helt fin det.. Hør med mazdafun han ordner sinter til deg Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Originally posted by Mr.X Kjører med sinter lamel og orginal trykk plate funker helt fin det.. Hør med mazdafun han ordner sinter til deg Har du overhalt mange girkasser a???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Originally posted by MAZDA GT-R Har du overhalt mange girkasser a???? Har overhalt den 7 gander nu og kunst den 2 ganger.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.