CumsteR Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Det er var jammen billig for komplett sett! Eneste forskjellen etter dette blir jo vinkelen på bakruta da... https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksanker_832&kattype=E30&katstate=nyt&menulinkid=29&undermenuid=9&page=2#boksanker_832 Men hvordan er det med glassfiber i lengden...? Sprekker og løsner det eller? Må vel sparkle skjøten mellom karroseri/glassfiber også... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Er ingenting i veien med glassfiber så lenge jobben blir gjort skikkelig. Eneste ulempen jeg kan se er at glassfiberen ikke stiver opp like bra som stål. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Tror du det kunne blitt bra bak der ved C-stolpen og koffert lokkket også...? Ser for meg att det kan se litt rart ut.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ingen som har noen formening om hvordan det hadde blitt bak? Så lenge det er en annen vinkel på vanlig E30 kontra M3 bakruta og sånn... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hei, jeg har en helt vanlig e30 med skjermene, ser bra ut bak også, selv ved stolpen:) eneste brukbrae bildet jeg har: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ser bra ut, ja...;) Er ikke tvil om det... Men jeg vil ikke ha bare skjermene hvis jeg skal style en E30... Må liksom ha hele pakka... Også synes jeg det koffert lokket er veldig pent...! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 ja, da er det abre å bygge om da, men vær nøye, for det er flere som har driti seg ut på det, bla at vinduet ikke har passet osv:S, men du fikser det nok;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 For å sveise om tak så må bilen stå i jigg... Noe som koster spa med cash lissom:P Fikk jeg høre av en oppretter.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Vet jeg drar opp en veldig gammel tråd nå, men lurer på om dette kitet inkluderer bakfanger, ser det står hækskørt, men er det det samme som bakfanger. Må vel ha front og bakfanger til m3 ettersom de er breiere? Og en ting til, bytte fra 4 til 6 sylindra motor i e30, kreves det noe sveising på motorfester? Eller er det bare å bytte girkasse og mellomaksel? Takk for svar. Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-iSbil Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 det settet er komplett med alt, fangere og c-stolpedeksel + koffertlokk... du bruker bare motorfestene fra sekseren... Siter 2x 90' BMW E30 318iS MTECH II (en rød og en svart) 91' og 89' BMW E30 318iS Touring (solgt) 85' BMW E30 327i(x) 86' BMW E30 318i(x) 87' BMW E30 320i(x) 84' BMW E30 323i(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg